خبرهای داغ:
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از آغاز مجدد پروازهای مستقیم اصفهان و ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۹۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حیدر صادقی با اشاره به آغاز مجدد پروازهای مستقیم اصفهان و ترکیه، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در منطقه خاورمیانه، از اسفندماه سال گذشته پروازهای مستقیم از مبدا اصفهان به ترکیه و برعکس به‌طور کامل متوقف شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان  افزود: با کاهش تدریجی شیوع ویروس منحوس کرونا و ابراز تمایل فعالان گردشگری ترکیه و اصفهان، در طی نشستی در محل هتل عباسی اصفهان، با حضور سیدحسن قاضی عسگر معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار و به‌همت شرکت های خدمات مسافرت هوائی و گردشگری و حمایت مسئولان ترکیه و استان‌اصفهان، پروازهای مستقیم میان دو کشور مجدد برقرار شد.

وی تاکید کرد: براساس توافق انجام شده میان مسئولان و فعالان گردشگری دو شهر تاریخی اصفهان و استانبول، 50 درصد ظرفیت این پروازها با حمایت بخش خصوصی و از ابتدای بهمن‌ماه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه میان این دو شهر تاریخی از سرگرفته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها