سردار شاکرمی :

طرح شهید سلیمانی یک الگوی موفق در حوزه سلامت است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت:طرح جهادی و سلامت "شهید سلیمانی" با هم افزایی، انسجام و مشارکت کم‌نظیر همه دستگاه‌ها و نهادهای صاحب نقش در استان ایلام با اقبال و همکاری هموطنان عزیز ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۳۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا در سراسر کشور که با مدیریت کلان ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت ، درمان و مشارکت و نقش آفرینی سپاه و نیروهای مخلص و متعهد بسیجی در حال اجرا است بحمدالله آثار موفقیت‌های خود را به گونه‌ای آشکار کرده که این موضوع مورد اذعان دست اندرکاران امر مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح جهادی و سلامت "شهید سلیمانی"  با همت، هم افزایی، انسجام و مشارکت کم‌نظیر همه دستگاه‌ها و نهادهای صاحب نقش در استان ایلام با اقبال و همکاری هموطنان عزیز ادامه دارد و با دستیابی به ابعاد ناشناخته مقابله با کرونا، تحول و الگوی موفقی را در حوزه سلامت کشور به ارمغان آورده است.

سردار شاکرمی با اشاره به استقبال خوب  مردم استان به عنوان رمز موفقیت این طرح تصریح کرد: به یاری خداوند این طرح تا غلبه کامل بر کرونا تداوم خواهد یافت و سپاه ایلام در تلاش است همه ظرفیت‌های لازم را در این راستا فراهم آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار