فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: بیش از سه هزار میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال از اراضی ملی استان ایلام رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۴۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جواد خردمند روز دوشنبه در ایلام اظهار داشت: ۳۱۴ مورد تعرض به اراضی ملی در سطح استان صورت گرفته است که در این راستا و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان، سه هزار میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال از اراضی ملی حوزه سرزمینی استان رفع تصرف شد.

وی افزود: امسال رفع تصرف اراضی ملی نسبت به سال گذشته با همکاری و مشارکت خوب مردم و حمایت قاطعانه دستگاه قضایی و انتظامی در استان چهار برابر بوده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور تاکید کرد: با توجه به هوشمندسازی پلیس، اراضی ملی به صورت مستمر و روزانه تحت کنترل قرار می‌گیرد و این موضوع سبب افزایش چشمگیر کشف زمین‌خواری نسبت به سال گذشته شده است.

سرهنگ خردمند با بیان اینکه ایلام جزو ۱۰ استان برتر کشور در خصوص مبارزه با زمین‌خواران بوده است، یادآور شد: گفت: ایلام از معدود استان‌هایی است که به صورت شبانه روز در این راستا و به صورت هوشمند موضوعات زمین‌خواری را رصد و بلافاصله با آن مقابله می‌کند.

ارسال نظرات