رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان:

استفاده از فضای مجازی، از اولویت‌های محوری برنامه‌های دهه فجر است

رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت اعتمادآفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم باشد.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۸۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه نمایندگان ادارات کل و شرکت‌های وابسته جهاد کشاورزی استان در سالن جلسات تعاون روستایی استان سیستان و بلوچستان در خصوص تشریح برنامه محوری دهه مبارک فجر برگزار شد.
 
 رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشتند: برنامه‌های گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی در استان اجرا می‌شود.

رضا اکرمیان افزود: برنامه‌های امسال، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و برنامه‌ریزی صورت گرفته بر محور مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا معطوف شده است.

وی ادامه داد: استفاده از فضای مجازی، از اولویت‌های محوری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان است و باید از این فضا برای تبیین دستاورد‌های نظام در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که امروز جامعه ما به امید نیاز دارد، ادامه داد: رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت اعتمادآفرینی، امیدآفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم باشد.
 
این مسئول  دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران، تجلیل از مادران و همسران شهدای جهادگر،  مهمانی لاله‌ها و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا؛  حضور تعداد ۴۲ نفر ایثارگر بصورت نمادین در محل سازمان انتقال خون و اهدای خون بمناسبت چهل ودومین سالگرد جشن انقلاب را از  اهم برنامه محوری دهه مبارک فجر  اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار