خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضوانی گفت: ارتباط سپاه و بسیج با نهاد‌ها و دستگاه‌های دیگر همچون نماز جمعه باعث رونق و همدلی ریشه نیرو‌های انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۸۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه امام علی (ع) تاکستان با حجت الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه بویین زهرا دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام رضوانی در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات سپاه استان در طول یکسال اخیر بیان کرد: ارتباط سپاه و بسیج و نهاد‌ها و دستگاه‌ها همچون نماز جمعه باعث رونق و همدلی ریشه نیرو‌های انقلاب است.

وی گفت: تعامل و همدلی بین مردم و مسئولین موجب حمایت از انقلاب اسلامی می‌گردد که در بویین زهرا با حضور رزمندگان، پاسداران و بسیجیان این تعامل برقرار شده است.

حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه امام علی (ع) نیز در این دیدار اظهار کرد: تعامل و همدلی مردم و مسئولان نیاز امروز جامعه ماست که با کنار گذاشتن تفرقه‌ها می‌توانیم بر دشمن پیروز شویم.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اینکه همه ملت از هر جناح و قشری باید زیر پرچم ولایت باشند گفت: وظیفه همیشگی ما برای مقابله با فتنه گران و هجمه‌های دشمنان، حمایت از، ولی فقیه و رهبر نظام جمهوری اسلامی است.

۷۰۰۱/پ ۳۰/ل
ارسال نظرات
پر بیننده ها