خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه آموزشی راهنمایی و رانندگی در هندیجان

با رعایت پروتکلهای بهداشتی کارگاه آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی با دعوت ازرئیس پلیس راهور شهرستان هندیجان در ناحیه سپاه هندیجان با حضور پرسنل ناحیه وبسیجیان طرح شهید علی هاشمی شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۲۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان با تقدیر از همکاری پلیس راهور انتظامی شهرستان و رئیس راهور سروان جواد رستمی اظهار داشت: یکی از کلاس های تاثیر گذار درآشنایی با مقررات همین راهنمایی و رانندگی است که سعی شده با همکاری انتظامی و پلیس راهور کلاس های آموزشی برگزار شود .

 

وی افزود: آشنایی با نحوه رعایت قانون در هنگام رانندگی با خودرو و موتور در هنگام تردد در خیابان ها و جاده ها در همین کلاس ها بهترین فرصت برای یادگیری بسیجیان و پرسنل ناحیه می باشد.

 

وی بابیان رعایت مقررات یک امری ضروری است گفت: رعایت قانون مقررات راهنمایی و رانندگی برای سلامتی هر فردی را در هنگام رانندگی تضمین می کند که انشاله اینگونه کلاس های آموزشی تداوم خواهد داشت.

 

در ادامه گزارش ، سروان جواد رستمی رئیس پلیس راهور هندیجان در ابتدای جلسه ضمن تاکید بر رعایت قوانین ومقررات راهنمایی توسط بسیجیان ودیگر شهروندان افزود متاسفانه در سال۹۹شاهد افزایش تصادفات فوتی در شهرستان هندیجان به علت رعایت نکردن این مقررات بوده ایم که موتورسیکلت سواران سهم ۱۰۰ درصدی را دراین میزان مرگ میر به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی به خود اختصاص داده اند.

 

سروان رستمی در این کاراگاه آموزشی همه کارکنان وبسیجیان ناحیه سپاه هندیجان به رعایت قوانین ومقررات از جمله استفاده از کلاه ایمنی الخصوص در هنگام ماموریتهای سازمانی دعوت وتاکید کرد: بسجیان و کارکنان حوزه مقاومت و بسیجیان طرح شهید علی هاشمی ضمن ارائه پیشنهاددر زمینه مسائل ترافیکی شهرستان ،می توانند سفیران فرهنگی بسیار ارزشمندی در حوزه فرهنگ ترافیک باشند.

سروان رستمی در پایان این کاراگاه اموزشی از همکاری فرماندهان،کارکنان و بسیجیان شهرستان هندیجان و خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز هندیجان محمدرضاشعبانی در پوشش اخبار مقررات راهنمایی و رانندگی و کلاسهای آموزشی برای بسیجیان شهرستان تقدیر وتشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار