خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان آبیک:

افتتاح و بهره برداری از ۸۲ دستاورد انقلاب اسلامی در شهرستان آبیک

احمدپور گفت: ۸۲ دستاورد انقلاب با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از هزار و ۷۰۰ نفر در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۷۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر با بیان این موضوع که مفتخریم در رکاب انقلاب اسلامی خدمتگزار مردم هستیم، تصریح کرد: سال پایانی قرن حاضر در حالی سپری می‌شود که فرا رسیدن چهل و دومین سال پر عظمت انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

وی گفت: وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی در آن مقطع بی نظیر بود و آحاد مردم در آن نقش داشتند و امروز از انقلاب سهم دارند، با تمام موانع ایجاد شده توسط دشمنان و بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه زدن به نظام هر روز شاهد عظمت و شکوه انقلاب و دستاورد‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و علمی هستیم و این انقلاب حاصل دست یاری گر خداوند و اراده خستگی ناپذیر مردم است.

احمدپور اظهار کرد: شاید برخی مسئولین در طول این سال‌ها اشتباهاتی داشتند لیکن به پای نظام نوشته نشد. در طول این چهل و یک سال چندین رئیس جمهور آمریکا که بر مسند قدرت تکیه زدند، هرکدام داعیه براندازی نظام را داشتند و سخن سخیف ترامپ که گفت: قصد حمله به ۵۲ نقطه نظامی، اقتصادی، صنعتی و هسته‌ای ایران را دارد، اما مشاهده کردیم به فضل الهی با چه فضاحتی مسند قدرت را ترک کرد.

فرماندار آبیک عنوان کرد: اتفاقات اخیر در موضوع جابجایی قدرت در آمریکا چهره آمریکا را کثیف‌تر از قبل نشان داد و اثبات نمود هرآنچه در مقابل مردم ایران بایستد سر از نیستی در  می‌آورد.

وی افزود: امروز با تلاش کادر پزشکی و درمانی، اراده دانشمندان و همراهی مردم در عرصه بین الملل مفتخریم که در موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا حرفی برای گفتن داریم. امروز جایگاه ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی به ویژه تاثیر بی بدیل ایران در معادلات سیاسی خاورمیانه بر کسی پوشیده نیست.

احمدپور تصریح کرد: در تمامی درخواست‌های کشور‌های اروپایی برای مذاکره تنها موضوعی که کلام اول و آخر مقام معظم رهبری و دولتمردان است حفظ عزت و اقتدار  مردم می‌باشد.

فرماندار آبیک با اشاره به تعامل موجود در شهرستان آبیک اظهار کرد: تلاش تمام مسئولین در رده‌های مختلف در شهرستان قابل تقدیر است و ۸۲ پروژه با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۱۷۰۰ نفر در دهه مبارک فجر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.  
۶۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها