نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پرداخت عمیق به محتوای انقلاب اسلامی را از ضرورت های مهم جامعه امروز دانست.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۲۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، افزود: امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی باید بدانیم در برابر انواع توطئه های بزرگ دشمنان چه باید بکینم و وظایف و رسالت های ما چیست؟

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان در شرایط حاضر نباید فریب فضاسازی های غیرواقعی دشمنان را بخورند، یادآور شد: دشمن هم اکنون تلاش های بسیار زیادی می کنند تا با انواع ترفندها بین مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران تفرقه، جدایی و اختلاف ایجاد کند که در این وضعیت باید به شدت مراقب بود تا دشمنی که توسط ملت قهرمان از در به بیرون رانده شده است، از پنجره وارد کشور نشود.

حجت الاسلام آل هاشم یکی از پیام های مهم دهه فجر را ابعاد معنوی این واقعه مهم تاریخی و نقش توکل به خدا در مسیر پیروزی ملت مقابل رژیم ستم شاهی دانست و اضافه کرد: در ۴۲ سال اخیر ملت ایران با همین اسلحه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به حول قوه الهی همین مسیر را نیز ادامه داده و تداوم خواهد بخشید و توصیه می کنم مبادا در این راه پرافتخار ناامید شویم چراکه پیروزی نهایی از آن ماست.

وی  وحدت، همدلی، یکپارچگی و انسجام مردمی را از مهمترین مولفه های علبه بر دشمنان بیان کرد و افزود: در این راستا باید تمامی سلایق، گروه ها، جناح ها و آحاد مردم در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح متحد بوده و حرف واحدی داشته باشند.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: مردم باید نسبت به عمق استراتژی راهبردی آمریکا به جمهوری اسلامی ایران حساس و البته آگاه باشند که هدف نهایی دشمنان تغییر نظام اسلامی و فروپاشی جمهوری اسلامی ایران است که به همین منظور باید آگاه سازی عمومی نسبت به واقعیات سیاسی و مقابله با تحریم ها و نیز تمرکز بر اقتصاد مقاومتی و نیز ایجاد ثبات در اقتصاد و معیشت مردم در اولویت قرار داشته باشد.

امام جمعه تبریز توجه به محرومان در دهه فجر را مهم خواند و ادامه داد: در این ایام لازم است مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم توجه بیش از پیشی داشته باشند و نسبت به تقویت حس ملی و ایجاد آمادگی های لازم بین نیروهای انقلابی و مردم بیشتر و بهتر وارد عمل شوند.

وی پیام دهه فجر امسال را فعال سازی آحاد مردم و آماده سازی مردم برای مقابله با دسیسه های دشمنان اعلام و اضافه کرد: در این زمینه بهره گیری از امکانات فضای مجازی برای جریان سازی سالم و پاسخ گویی به شبهات و ابهامات بسیار ضروری بوده و مهم می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز با ارایه گزارشی از اقدامات ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، از فعال شدن کمیته های مختلف این ستاد خبر داد و گفت: در این راستا تعداد ۳۶۰ عنوان برنامه در شهرستان تبریز تدارک دیده شده است که این میزان برنامه در شرایط کرونایی قابل توجه و مناسب محسوب می شود.

حجت الاسلام رسول برگی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری تجمعات مردمی و عمومی برنامه های دهه فجر وجود ندارد، افزود: ما در برگزاری تمامی برنامه ها تحت فرمان ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هر چه در این ستاد تصمیم گیری شود، مطیع آن هستیم.

وی تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی برای اولین بار در روز ۱۲ بهمن، تجلیل از مادران و همسران شهدا، نورافشانی شب های ۱۲ بهمن، ۱۵ بهمن و ۲۲ بهمن، حضور و غبارروبی مزار شهدای ارامنه تبریز، برگزاری انواع مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری در ادارات و سازمان های مختلف و راهپیمایی خودرویی همزمان با آغاز دهه فجر را از جمله برنامه های تدوین شده ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها