خبرهای داغ:
با موضوع معرفی شهید حسین مالکی نژاد.

آیین رونمایی از کتاب «پسرم، حسین» در قم برگزار می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «پسرم، حسین!» ویژه معرفی زندگی و شهادت مداح نوجوان شهید حسین مالکی نژاد، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‎البنین (س) در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۳۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین رونمایی از کتاب «پسرم، حسین!»، روایت زندگی شهید حسین مالکی نژاد از زبان مادر شهید، به همت موسسه انتشارات حماسه یاران برگزار می‌شود.

این آیین، ساعت ۲۰ چهارشنبه هشتم بهمن همزمان با سالروز وفات ام البنین (س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور خانواده معظم شهید و نویسنده کتاب، در برنامه زنده دلیرستان شبکه نور استان قم برگزار می‌شود.

شهید حسین مالکی‌نژاد فرزند محمد، متولد اول شهریور سال ۱۳۴۹ بود، وی سال ۶۲ در نوجوانی پا به عرصه جهاد در راه خدا گذاشت؛ در عملیات‌های متعدد از والفجر ۴ تا کربلای ۸ شرکت کرد و دوم مرداد سال ۶۶ در شلمچه به شهادت رسید.

شهید مالکی نژاد مداح و بلبلِ خوش الحان لشکر ۱۷ امام علی‌ابن ابی‌طالب (ع)، شهیدی عارف بود که به واسطه زندگی در خانواده‌ای ارادتمند اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، خیلی زود راه آسمان را پیدا کرد.

کتاب «پسرم، حسین!» زندگی‌نامه داستانی این شهید والامقام از زبان مادر اوست که توسط «فاطمه دولتی» به نگارش در آمده و به همت انتشارات «حماسه یاران» به چاپ رسیده است.

متن صمیمی و روان کتاب، خواننده را به سال‌ها پیش، یعنی به زندگی مادرِ شهید قبل از ازدواج و ماجرای‌های بعد از آن و سپس شهادتِ این مداح نوجوان می‌برد و این درهم تنیدگی به شناخت بیشتر شهید کمک می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات