تبریز- فرمانده سپاه عجبشیر گفت: مادران شهدا سرمایه های بزرگی را برای میهن مان هدیه دادند، مجاهدین مخلصی که در طول تاریخ اسلام ماندگار شدند و برکت های معنوی فراوانی را برای استمرار این انقلاب ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۸۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور بمناسبت روز تکریم مادران شهدا در دیدار با خانواده شهید برجی گفت: باید پرچم فداکاری و ایثار در مملکت مان برافراشته بماند و کسانی که با نادیده گرفتن ارزشهای مهم و اصلی می‌خواهند روح فداکاری و خطرپذیری را از جامعه اسلامی سلب کنند و نام شهدا را به فراموشی بسپارند به خسران دنیا و آخرت دچار می شوند.

وی بر مقام والای پدران و مادران شهیدان تأکید و بیان کرد: تا وقتی در این کشور نام شهیدان، محترم است، این ملت در برابر هیچ قدرت شیطانی و مستبد شکست نخواهد خورد.

شاه محمدپور با بیان اینکه همسران شهدا نقش مهمی در ادامه راه شوهرانشان دارند اظهار داشت: همسران شهدا با تربیت فرزندانی که راه پرافتخار پدران خود را ادامه داده و با این کار آبرو و شخصیت والای همسران خود را حفظ می‌کنند که البته در نزد خداوند اجر بزرگی دارند.

فرمانده سپاه اسکو نیز در این دیدار گفت: اگر فداکاری ها و مردانگی های شهدا و ایثارگران وجود نداشت، امروز کشورمان با آن همه سابقه تاریخی و فرهنگ با ارزش خود نمی توانست به سمت هدفهای عالی حرکت کند و جنبش اسلامی را در کشور های همسایه بیدار کند.

محمد رضایی گفت: شهدا و خانواده‌های آن ها با پیشتازی و پیشگامی، راه سعادت و افتخار را در تاریخ این سرزمین هموار کرده و ملت ایران را به ملتی مصمم و استقلال‌ طلب تبدیل کرده‌اند.

ارسال نظرات