مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: در دهه مبارک فجر امسال، ۲۹ مدرسه در قالب ۱۱۱ کلاس درس و با اعتبار کلی ۲۱ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۰۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امیر غفوری نژاد امروز  در دیدار با نماینده مردم سلسله و دلفان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: نوسازی مدارس لرستان خوشبختانه با تلاش‌های جهادی خود توانسته بیش از ۲۵۰ فضای آموزشی را با همکاری خیرین مدرسه ساز در دست اجرا قرار دهد و در دهه مبارک فجر امسال هم ۲۹ مدرسه در قالب ۱۱۱ کلاس درس و با اعتبار کلی ۲۱ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در ۱۰ ماهه گذشته سال جاری، نوسازی مدارس موفق شده ۸۰ پروژه آموزشی در قالب ۳۰۳ کلاس درس و با اعتبار کلی ۶۰ میلیارد تومان را با مشارکت خیرین وارد مرحله اجرایی کند که مطابق تفاهم نامه‌های صورت گرفته، برابر سهم مشارکت خیرین (۶۰ میلیارد تومان)، توانسته ایم اعتبار ملی نیز جذب کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به اعتبارات استانی، افزود: کل اعتبارات استانی ما در سال جاری ۵ میلیارد تومان بوده است که یک و نیم میلیارد تومان از همین مقدار به شهرستان‌های نورآباد و الشتر تخصیص یافته است.

 

غفوری نژاد با اشاره به طرح ملی آجر به آجر و مشارکت آحاد مردم در ساخت فضاهای آموزشی به مشارکت بی نظیر بنیاد برکت در ساخت مدارس نیز اشاره کرد و گفت: این بنیاد ساخت ۶۸ مدرسه را در استان به عهده گرفته است که تا کنون توانسته ایم از این مقدار ۲۸ مدرسه را تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات