نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان گفت: توسعه کمی و کیفی و گسترش فعالیت‌ها به سایر مساجد و محلات از ماموریت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) است.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۳۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان در نشست قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی بنیاد خاتم الاوصیاء(عج) سیستان ‌و بلوچستان که با هدف ساماندهی مساجد حاشیه شهر زاهدان تشکیل شده است، با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی حاشیه‌نشینی را یکی از چالش‌های کشور می‌دانند، اظهار داشت: از این جهت کار در محلات و حاشیه شهر‌ها مهم است و شرایط موجود زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با ارزشمند دانستن خدمت در جهت رفع محرومیت‌های حاشیه شهر، افزود: این اقدام علاوه بر این که گردوغبار محرومیت را از چهره شهر می‌زداید، باعث حفظ آبروی نظام اسلامی خواهد شد.
امام جمعه زاهدان بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) منشأ انقلاب اسلامی را مردم پابرهنه عنوان کرده‌اند که در مسیر حق از تمام هستی خود گذشتند و وارد عرصه شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برنامه‌های طراحی شده در بنیاد خاتم الاوصیاء را ستود و ضمن تاکید بر دقت در نحوه انجام امور و تلاش برای اجرای مناسب برنامه‌ها، ابراز داشت: طی اجرای برنامه‌ها، بازخورد‌ها گرفته و ایراد‌ها برطرف شود.

آیت‌الله محامی با تاکید بر فراگیری و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج)، خواستار گسترش کار به سایر مساجد و محلات شد و بیان داشت: شناسایی، یارگیری و کادرسازی افراد از عوامل گسترش کار هستند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: در دوران انقلاب اسلامی مردم، با انگیزه دینی، توجه، شناخت و بصیرت و به صورت خودجوش پای کار آمدند و این عامل پیروزی انقلاب شد و در ادامه نیز برای استواری انقلاب این پایه‌ها و ارکان باید تقویت شود.

وی با اشاره به نقش اساسی مردم در انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هر چه آسیب‌ها کمتر و رشد دانشی، بینشی و اقتصادی مردم بیشتر شود پایه‌های انقلاب محکم‌تر خواهد شد.

در ابتدای این جلسه حسنعلی نوری مسئول بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) سیستان‌وبلوچستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی، گفت: هم‌اکنون عمده فعالیت‌ها در شهر زاهدان در سه محله محوری بابائیان، شریعتی‌شمالی و رسالت انجام می‌شود و به دنبال گسترش فعالیت‌ها به سایر نقاط شهر هستیم.

این فعال فرهنگی ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار ارائه خدمات معیشتی و اقتصادی از دیگر اهداف پیش روست.
ارسال نظرات