خبرهای داغ:
معاون فرماندار میانه:

دهه فجر سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی است

تبریز- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میانه گفت: ایام الله دهه مبارک فجر طلیعه پیروزی مستضعفان بر مستکبران، حاکمیت الهی و خاستگاه انقلاب مقدس اسلامی به عنوان سرآغاز حاکمیت ارزشهای معنوی است.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۰۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل قاسمی  در ستاد گرامیداشت دهه فجر افزود: برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمات دهه فجر از اهمیت بالایی به جهت ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان و شکست توطئه های آنان، برخوردار بوده و سبب ایجاد انگیزه مضاعف و انسجام و خود باوری نیروهای متدین انقلابی و قوت قلب مردم بویژه نیروهای انقلاب است.

   وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در واقع سرآغاز حاکمیت ارزشهای معنوی است و ضروری است تا از این ارزشهای انقلابی و دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کنیم، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مغتنم و مناسب برای این امر فراهم آورده است.

   قاسمی ادامه داد: همچون دیگر کشورها که بزرگترین و پرافتخارترین روز تاریخی آنها روز استقلالشان است، در کشور ما نیز انقلاب اسلامی ایران که تاریخ دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را درهم پیچید، روز استقلال مردم به حساب می آید.

وی اضافه کرد: باید آرمان ها و ارزش های انقلاب به نسل نوجوان و جوانان جامعه انتقال داده شود زیرا دشمنان انقلاب و نظام همواره درصدد ایجاد مانع و شکاف بین انقلاب و نظام با مردم بویژه نسل نوجوان و جوانان است و ما اگر در انتقال ارزش ها و باورهای معنوی، انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی عمل کنیم، نقطه قوت ما بوده و اصلی مهم در تضمین آینده انقلاب و نظام به شمار می رود.

 قاسمی ادامه داد: باید بر حسب وظیفه شرعی و اخلاقی از این نهال انقلاب که خونهای بسیاری برای رشد و تعالی آن داده شده است با خدمت صادقانه به مردم دفاع کنیم چرا که ماهیت انقلاب ما نیز بر این اصل بنا شده است.

   وی با تصریح بر اینکه هدف استکبار و در راس آنها آمریکا از بین بردن وحدت و تضعیف اراده ملی در جامعه اسلامی ایران است بر مقاومت در برابر زیاده خواهی آمریکا، استکبار جهانی و ایادی آنها در داخل تاکید کرده و با ابراز خرسندی از بصیرت و آگاهی مردم در این راستا افزود: ما مسئولین نیز باید در این برهه، مراقب باشیم تا دشمن به این اهداف شوم خود نرسد.

   قاسمی رمز بقای انقلاب و موفقیت مردم را در گرو ولایت پذیری و مقاومت ملت در برابر دشمنان عنوان کرد.

وی گفت: تمامی دستگاه ها و نهادهای شهرستان باید در حوزه کاری خود و در قالب کمیته های ستاد دهه فجر برای مدیریت و اجرای بهتر برنامه ها تلاش کنند، هر چند امسال با توجه به شیوع کرونا اکثر برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد اما امیدواریم زوایای مختلف انقلاب را با زبان و ابزارهای مختلف و با بهره گیری از برنامه های ابتکاری مورد توجه قرار داده و با ایجاد جذابیت های لازم بتوانیم راه درک و فهم ارزش ها و باورهای انقلابی را برای مردم بویژه  قشر نوجوان و جوان هموارتر سازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها