شاهرود_مسئول بسیج ادارات شاهرود گفت: تاکنون ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شاهرود، عارضه یابی و پایش شده و ۱۵ جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار و مشکل ۳۵ واحد تولیدی رفع شده است.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۸۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
عارضه یابی و پایش ۶۰ واحد صنعتی شاهرود/رفع مشکل ۳۵ واحد به همت بسیج اداراتبه گزارش خبرنگار بسیج، جعفر اسماعیلی در نشست فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شاهرود در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به ایام الله دهه فجر و برنامه ریزی برای این دهه و داشتن حداقل یک برنامه شاخص توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و ضرورت استفاده از فضای مجازی برای برنامه ریزی این ایام با توجه به شرایط کرونا شهرستان، گزارشی از جلسات کلینیک تخصصی صنعت یار و میز خدمت تخصصی که با حضور روسای و مدیران ادارات شهرستان برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شاهرود، کار عارضه یابی و پایش انجام شده و تاکنون ۱۵ جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جلسات و میز خدمت برگزار شده است و خروجی این جلسات روند بسیار مثبت و اثرگذاری در جهت برداشتن موانع تولید و تسهیل در امر تولید داشته و مشکل ۳۵ واحد تولیدی طی هماهنگی با مدیران ادارات شهرستان رفع و از مسائل از طریق ادارات کل در استان رفع وجود شده است.
وی افزود: با پیگیری کلینیک صنعت یار شهرستان و حوزه الحدید ادارات شهرستان و استان جلسه ستاد تسهیل استان که با حضور استاندار و برخی از مدیران استانی برگزار می‌شود.
راه اندازی پویش فجر فاطمی و استمرار کمک‌های مومنانه و مواسات در دهه فجر
فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود در ادامه با توجه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در ایام الله دهه فجر، با اشاره راه اندازی پویش فجر فاطمی و استمرار کمک‌های مومنانه و مواسات در دهه فجر گفت: در این مرحله با استفاده از ظرفیت بسیجیان و کارمندان ادارات برای تهیه جهیزیه اقدام خواهد شد و پشنهاد دادند هر اداره کمک هزینه تهیه یکسری جهیزیه به مبلغ ۱۵ میلیون ریال انجام دهند.
اسماعیلی بر ضرورت سازماندهی بسیجیان در عرصه‌های نه گانه نقش آفرین بسیج تاکید کرد و گفت: تشکیل شناسنامه گردان بیت المقدس حوزه الحدید ادارات شهرستان شاهرود مورد توجه است که پایگاه‌ها در این راستا تلاش کنند.
وی با اشاره به اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص تحول نظام اداری، شاخص‌های دولت اسلامی، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، قانون خدمت کشوری، مدیربت اصلاح الگوی مصرف، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت و... نقشه راه و دکترین بسیج ادارات، اجرایی نمودن این سیاست و استاد بالادستی می‌باشد که متاسفانه سال‌ها از ابلاغ آن می‌گذرد و تاکنون اجرایی نشده است.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود نیز بر ضرورت بصیرت افزایی و آمادگی همه جانبه بسیجیان برای دفاع و جهاد همه جانبه و... اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها