ساری-معاون سیاسی سپاه کربلا گفت: جریان و تفکر لیبرالی در پی خلع سلاح کردن انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۹۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

خبرگزاری بسیج، محمد اکبر زاده پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری با اشاره به مسئله تحریف و جریان و تفکر لیبرالی در کشور پرداخت و گفت:برخی در داخل کشور در تلاش برای الگو سازی ژاپن و امثالهم هستند و با نادیده گرفتن،قدرت و توان دفاعی کشور میگویند، قدرت نظامی را رها کرده و  باید به سمت اقتصاد برویم .

معاون سیاسی سپاه کربلا در پاسخ به  این سوال که چرا الگوی کشورهایی قدرتمند امثال ژاپن نیست، افزود:چرا کشورهایی مثل آمریکا قدرت نظامی را کنار نمی گذارد و فقط به سمت اقتصاد نمی رود برای انکه قدرت این کشورها منبعث از توان نظامی شان است نه اقتصاد.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه  با تصریح بر اینکه کشورهای که در دنیا دارای اقتصاد هستند ولی قدرتمند نیستند، خاطر نشان کرد:  کشورهایی که قدرت نظامی ندارند،  قدرت اجماعی و اقناعی و نفوذ هم ندارند اما کشورهایی که دارای تولید قدرت در حوزه نظامی هستند، مشاهده می کنید که همه نوع قدرت در دنیا را دارند.

اکبرزاده با بیان اینکه جریان و تفکر لیبرالی در پی خلع سلاح کردن انقلاب و نظام است، افزود: جریان لیبرالی می گوید با آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا نباید به مسیر مقاومت ادامه داد و باید این مسیر را تبدیل به سازش و گفتگو کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه جریان لیبرالی در پی تحریف مبانی انقلاب است، خاطرنشان کرد: این بزرگترین تحریف است که گفته می شود برگشتن آمریکا به برجام به شرط برجام موشکی  امکان پذیر است،تا از طریق مذاکره تحریم ها برداشته شود.

اکبر زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان  تحریم ها هم قطعا شکست خواهد خورد، خاطرنشان کرد: جریان لیبرالی به دنبال فریب مردم است و نباید اجازه داد این اتفاق بیفتد و  تحریم ها را به مذاکره موشکی مشروط  و مطرح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها