خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:
حجت الاسلام مجیدی گفت: یکی از پیشنهادات در حوزه وقف و شکل گیری وقف در استان قزوین، وقف برای ترویج تفکر شهدا و بسترسازی مناسب برای اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۱۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به جایگاه وقف و نیز فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ ایرانی اسلامی بیان کرد: برای درک بیشتر و عمیق‌تر و نقش وقف در توسعه جوامع، باید ضرورت آن را مورد بررسی قرارداد.

وی گفت:مهمترین نقشی که وقف در توسعه فرهنگ و تمدن ایفا می‌کند توسعه معنوی جامعه است و امروز وقف در مسیر شهدا می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: انسان واقف انسان آگاهی است که درد افراد جامعه را با تمام وجود احساس می‌کند و قطعا با وقف سرمایه خود می‌تواند موجب پایداری بسیاری از فرهنگ‌های جامعه از جمله فرهنگ ایثار و شهادت شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: یکی از پیشنهادات در حوزه وقف و شکل گیری وقف در استان قزوین، وقف برای ترویج تفکر شهدا و بسترسازی مناسب برای اردو‌های راهیان نور است تا بتوانیم مقوله والای فرهنگ وقف را در کنار فرهنگ والای ایثار و شهادت و جهاد توأمان باهم داشته باشیم و موقوفاتی در استان قزوین شکل بگیرد که مروج فرهنگ شهادت باشد.

۱۰۱۰/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها