خبرهای داغ:
همدان-تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۲۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

بیانیه تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش خبرگزاری بسیج، تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یک سال دیگر بر دوران حیات افتخارآمیز شجره طیبه و تنومند نهضت اسلامی ایران افزوده شد.

نهضتی که اسلام راستین محمدی را در عالم، احیا؛ ندای عدالتخواهی و یاری مظلومان در برابر ظالمان جهان را برافراشته؛ بیداری و عزت‌طلبی را به امت اسلام آموخته و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را با همه دستاوردها و افتخاراتش به ملّت ایران اهدا نمود.

دهه فجر انقلاب اسلامی؛ سالگرد انقلاب پرشکوهی است که به مرقومه تاریخی رهبر حکیم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوّم انقلاب اسلامی؛ «بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است و تنها انقلابی است که یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی شده است».

علیرغم همه خیانت‌ها، توطئه‌ها، فتنه‌ها و تهدیدات علیه نظام در طول انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی با اراده نیروهای جهادی و انقلابی خود در همه میدان‌های استقامت و پیشرفت به حرکت خود ادامه داده و امروز قوی‌تر و مستحکم‌تر از چهار دهه گذشته در جایگاهی رفیع و سربلند ایستاده است.

به حول و قوه خداوند متعال و عنایت اهل بیت (ع) و به برکت خون شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی، گام دوم ملت ایران در اعتلای کلمه الله و تحقق آرمان نهایی انقلاب اسلامی یعنی آمادگی برای طلوع خورشید عظمی(عج) با اقتدار و شکوه برداشته شده و انشاالله به سرمنزل مقصود خود خواهد رسید؛ و چه بسا با اصلاح مشکلات و رفع اشتباهات و همت یکپارچه مدیران نظام و همراهی ملت بزرگ ایران اسلامی، این مقصود مقدس دست یافتنی‌تر خواهد بود.

در طلیعه شکوهمند چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر به ملت انقلابی و رهبر فرزانه حکیم آن، یاد و نام معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) علما و مجاهدان شهید و فقید علی الخصوص، حضرت علامه مصباح یزدی و شهدای گرانقدر انقلاب، از دوران مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی تا شهیدان جنگ؛ مدافعان امنیت، مدافعان حرم و مدافعان سلامت؛ به ویژه سید الشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده را گرامی می‌داریم.

تیپ همیشه سرفراز انصارالحسین (ع) استان همدان به تأسی از کارنامه نورانی و حماسه آفرین خود برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اقتدار و امنیت آن برای پذیرش و انجام هرگونه مأموریت آمادگی کامل خود را اعلام می‌دارد و از مسئولین و نخبگان و خصوصا دولت محترم تقاضا و توقع دارد در فرصت باقیمانده عمر خدمت خود با همفکری، همکاری و هماهنگی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و به ویژه یاری اقشار ضعیف جامعه، چاره‌اندیشی و اقدام عاجل نمایند.

و تاکید می‌کنیم تاریخ به ما آموخته است که ماهیت دشمنی دشمنان با نظام اسلامی هرگز با رفت و آمد دولت‌ها در این کشورها تغییر نکرده و نخواهد کرد و باید برای حل مشکلات نگاه‌ها به عزم و اراده و توان داخلی کشور باشد.

تیپ ۳۲ انصار الحسین (ع) استان همدان _ بهمن ۱۳۹۹

انتهای پیام/

ارسال نظرات