خبرهای داغ:
استاندار قم نسبت به ورود کرونای انگلیسی هشدار داد و تاکید کرد: دستگاه‌های مرتبط باید با نظارت‌های دقیق مراقبت و کنترل کنند.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۳۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست، استاندار قم در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قم با بیان این که خوشبختانه هنوز گزارشی از ورود کرونای انگلیسی به استان قم نداشته ایم، گفت: لازم است دستگاه‌های مرتبط با نظارت‌های دقیق و منظم مراقبت و کنترل‌های لازم را به عمل آورند.

وی با تاکید بر تداوم ممنوعیت تردد شبانه و تاثیر گذاری این طرح در کاهش روند نزولی مبتلایان و فوتی‌های کرونا افزود: ممنوعیت شبانه مانع از برگزاری مهمانی‌ها و تجمعات شده و این طرح ادامه خواهد داشت.

سرمست با هشدار درباره کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بعضی از اصناف و اماکن افزود: مراکز شماره گذاری، مراکز خرید، نانوایی‌ها و گیم نت‌ها و مراکز بازی همچنان از اماکنی هستند که درصد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در آن‌ها پایین است.

وی افزود: با توجه به این که استان قم ۲ هفته‌ای است در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته است، این به معنی پایان کرونا نیست و باید ضمن پرهیز از عادی انگاری، رعایت شیوه نامه‌ها به خصوص ماسک در دستور کار همه قرار داشته باشد.

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مراسم امسال دهه فجر به صورت تلویزیونی و با حضور حداقلی افراد و بدون هر گونه تجمع برگزار خواهد شد.

سرمست همچنین درباره مراسم ۲۲ بهمن گفت: امسال مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را به صورت رژه موتوری برگزار می‌کنیم.

استاندار قم در ادامه از تولید مازاد بر نیاز ماسک سه لایه و ان ۹۵ در استان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده به دنبال دریافت مجوز‌ها و عملیاتی کردن صادرات ماسک از سازمان غذا و دارو هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها