جانشین سپاه ناحیه لردگان گفت:به منظور گرامیداشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی بیش از 150 برنامه درحوزه های مقامت و پایگاه های بسیج شهرستان لردگان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۷۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ جانشین سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی در حالی چهل و دومین سالگی خود را پشت سر می گذارد که در این مدت شاهد پیچ و خم ها و موانع زیادی بود و الحمدالله به برکت خون شهدا و نفس امام راحل و رهبری پیامبر گونه مقام عظمای ولایت مسیر پیشرفت و ترقی را طی می کند تا به سر منزل مقصود برسد.

سرهنگ پاسدار محمد سعیدی افزود: دشمن در این مدت با ترفند های متفاوت قصد انحلال نظام اسلامی را داشت که با هوشیاری مردم و پا به رکاب بودن آنها در برطرف نمودن مشکلات ، نقشه های دشمنان نقش برآب شد و امروزه نظام اسلامی ایران با دستاوردهای وسیع توانست خود را به عنوان قدرت جهانی در مباحث علمی، نظامی و... به جهان نشان دهد.

سعیدی ادامه داد: سیاه نمایی دشمنان از وضعیت انقلاب اسلامی و همراهی عده ای منافق درونی با آنها این شایبه را برای دشمنان به وجود آورد که کار نظام اسلامی با فشار های اقتصادی و تحریم ها تمام می شود ولی ما شاهدیم که علاوه بر شکست دشمنان در عرصه های مختلف نظامی و سیاسی ، نظام اسلامی قدرتمند تر از گذشته به برنامه های خود ادامه می دهد.

این مقام مسول اظهار داشت: به منظور گرامیداشت مجاهدت مردم در زمان انقلاب و حفظ دستاورد خون شهدا و امام راحل در حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های بسیج شهرستان لردگان برنامه های متنوعی برگزار می شود.

وی برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا به خصوص شهدای انقلاب اسلامی ،برگزاری ادعیه در مساجد،مسابقات ورزشی، اردوهای جهادی ، نشست های بصیرتی ، نواخته شدن زنگ انقلاب و...را از جمله برنامه های اجرایی در دهه فجر بیان کرد.

سعیدی، برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 10 و رزمایش طرح ثامن, آئین مهمانی لاله ها و تجلیل از مدافعان سلامت، دیدار با امام جمعه و خانواده معظم شهداء را از دیگر برنامه های مهم گرامیداشت ایام الله دهه فجر برشمرد.

ارسال نظرات