خبرهای داغ:
تقدیر از فعالان خواهر عرصه غسل اموات کرونایی در آستانه دهه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۹۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان؛تقدیر از فعالان خواهر عرصه غسل اموات کرونایی به همت سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا در آستانه دهه فجر  برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت : همانطور که مستحضر هستید و مردم عزیزمان می دانند حدود یک سال هست که ویروس کرونا وارد کشورمان شد و این امر موجب شده بود که بعضی از مسائل دینی مانند غسل و کفن و دفن میت با مشکل مواجه شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا افزود:در این برهه حساس خواهران بسیجی طلبه به عنوان بسیج طلاب وارد عرصه شدند وامور اموات کرونایی را بر عهده گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین رعایتی در ادامه خاطرنشان کرد: با گذشت یک سال از این فعالیت و از خودگذشتگی این خواهران، در دهه فجر این بزرگواران را به خاطر این امر بزرگی که انجام داده اند  و فتوای مقام معظم رهبری را زمین نگذاشته اند مورد تقدیر و تجلیل قرار دادیم.

وی در پایان اذعان داشت: از همه شما خواهران گرامی و فاطمی که نگذاشتید این امر واجب الهی پایین گذاشته شود تشکر می کنم انشالله خواهران گرامی جز بهترین سربازان و خواص ۵۵ نفره حضرت آقا امام زمان عجل الله باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها