مسئول سازمان بسیج فرهنگیان ایلام:

طرح پویش لبخند رضایت محرومیت‌های تحصیلی را به حداقل رساند/شهید جمال‌الدینی برای حضور در جبهه مرخصی بدون حقوق می‌گرفت

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام می‌گوید، شهید جمال‌الدینی برای شرکت در عملیات فتح المبین از اداره آموزش و پرورش مهران تقاضای هفت روز مرخصی بدون حقوق کرده بود.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۱۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج، یدالله رحمتیان در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج فرهنگیان کشور در توضیح شاخص‌هایی که منجر شد، شهید جمال‌الدینی به عنوان شهید شاخص این استان معرفی شود، گفت: شهید جمال‌الدینی ویژگی‌هایی داشت که کمتر کسی از این ویژگی‌ها بهره‌مند هستند. ایشان پیش از انقلاب به جهت اقدامات انقلابی که انجام می‌داد، توسط ساواک تحت تعقیب بود. شهید جمال‌الدینی به بسیج نیروها برای مبارزه با رژیم ستمگر پهلوی می‌پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات شهید جمال‌الدینی در دوران بعد از انقلاب افزود: این شهید بزرگوار بعد از پیروزی انقلاب برای پاسداری از آن، با منافقین مبارزه کرد. ایشان همچنین با قرار گرفتن در مقام معلمی اقدامات موثر و مفیدی انجام داد. از جمله اینکه شهید جمال‌الدینی از جوانان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل دعوت می‌کرد. علاوه بر این بسیاری از افرادی که سابق بر این دانش‌آموز این شهید عالی مقام بودند، در حال حاضر طلبه هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام با اشاره به تداوم حضور شهید جمال‌الدینی در جبهه حق علیه باطل ادامه داد: شهید جمال‌الدینی در دوران دفاع مقدس برای شرکت در عملیات فتح المبین از اداره آموزش و پرورش مهران تقاضای هفت روز مرخصی بدون حقوق کرده بود. ایشان نسبت به حق‌الناس بسیار حساس بود و در این زمینه بسیار احتیاط می‌کرد.

رحمتیان تصریح کرد: شهید جمال‌الدینی علاوه بر خدمت در عرصه آموزش، مسئولیت کمیته امداد بخش صالح‌آباد را برعهده داشت، چنانکه در طول مدت خدمتش برای حمایت از مستضعفان صندوق قرض‌الحسنه ای را راه‌اندازی کرده بود که براساس آن با اهدا کمک‌های مالی از این خانواده‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کرد. ایشان شخصاً خانه‌های مستضعفین را تعمیر می‌کرد و در انجام اموری از این قبیل پیش قدم بود. همچنانکه مدرسه وحدت را هم در همین مناطق تأسیس کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در ارزیابی طرح پویش لبخند رضایت و آثار آن خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در شرایط کرونایی و بوجود آمدن مسائل آموزشی به دلیل غیرحضوری شدن کلاس‌ها، طرح پویش لبخند رضایت از طریق اقداماتی نظیر جلب توجه بیشتر گروه‌های جهادی نسبت به تداوم آموزش در ایام کرونایی و اهدا تبلت به دانش‌آموزان، باعث شد که محرومیت‌های تحصیلی به حداقل ممکن برسد.

ارسال نظرات