خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال با تکیه بر امیدآفرینی

همدان- مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان گفت: برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با تکیه بر امیدآفرینی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۸۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال با تکیه بر امیدآفرینیمحمدرضا سرمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه(س) اظهار داشت:  برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بر جهت‌گیری و با تکیه بر امیدآفرینی است.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری برنامه های امسال در این مناسبت تکیه بر امیدآفرینی است، گفت: حرکت به سوی گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد از اهداف این برنامه‌ها است.

مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان با اشاره به تقارن این دهه با میلاد حضرت زهرا(س)، افزود: با هم‌پوشانی این دو مناسبت برنامه‌ها با توجه به اهداف تعیین شده توسط رده‌های سپاه ناحیه همدان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان یگانه انقلاب شکوهمندی که استوار بر شریعت، اخلاق و عقلانیت است در طول دهه تبیین می‌شود.

سرمدی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این ایام ابراز داشت: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و سلامت، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، تقدیر از مدافعان سلامت، برگزاری نشست‌های بصیرتی و اجرای گروه‌های سرود پاتوقی در محله‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: نورافشانی در شب ۲۲ بهمن، طنین بانگ «الله اکبر» در شب ۲۱ بهمن، برپایی کاروان‌های موتوری و خودرویی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید محتوا اعم از  مستند، فیلم کوتاه، موشن گرافی در فضای مجازی، خاطره گویی و روایتگری و فضاسازی نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان کارگاه مجازی گام دوم انقلاب اسلامی، برپایی مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرکت در راهپیمایی خودرویی در روز ۲۲ بهمن ماه را نیز از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی بیان کرد: مردمی شدن مراسم‌ها و برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار