روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل، به مناسبت گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۳۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

بیانیه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل، به مناسبت گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کردند.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوره فجر آیات مبارکه 1و2«والفجر و لیال عشر…»

ملت انقلابی ایران اسلامی در حالی گذشت چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می‌گیرد که انقلابشان از متن توده‌های محروم نشأت گرفته و با رشادت و شهادت‌طلبی و پیروی از سلاله امام حسین (علیه السلام) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرده است ؛ امروز با گذشت بیش از چهار دهه از این معجزه تاریخی و در آستانه ورود انقلاب اسلامی به دوران جدیدی از حیات بالنده‌اش، چشم امید دوستان و چشم طمع دشمنان، همچنان در حال پایش و سنجش میزان پایبندی انقلاب، فرزندان و رهروان آن به شعارهای اولیه از «عدالت» و «حاکمیت مستضعفان» گرفته تا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.

تجربه 42 ساله ملت ایران در مواجهه با توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از جنگ سخت هشت ساله گرفته تا جنگ نرم ، نشان می دهد که رویارویی جبهه باطل به سردمداری مستکبران عالم بر ضد ملت خدامحور و نظام ولایی ایران پایانی ندارد. براساس این تجربه تاریخی ، باید برای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی ، هوشمندانه و با بصیرت در تمامی صحنه های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری فعال داشت و برای قرار گرفتن ملت ایران بر قله های عزت و افتخار تلاش کرد .

خورشید فجر پیروزی در آسمان ایران اسلامی درحالی نورافشانی می کند که چهل و دو سال از رشادت های مردمی که درنفی استبداد طاغوت و استقرار نظام اسلامی از بذل جان خویش نیز دریغ نورزیدند ، می گذرد. در طی این سال ها روز به روز بر دشمنی دشمنان با ملت سرافراز ایران که قهرمستکبران را بر ذلت لبخند آنان ترجیح دادند و استقلال و آزادی خویش را با نثار خون سرخ خود خریدند، افزون می گردد،. امروزه انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت به برکت عمل به وصایای داهیانه‌ی و حکیمانه امام راحل (رحمه اله) و هدایت‌های روشنگرانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به منطقه و جهان صادر شده و شخصیت‌های بین المللی و جهانی همچون سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را پرورش داده که امیدی برای ملت‌های مظلوم و تحت ستم عالم ، و خار چشم دشمنان بشریت و جنگ افروزان و جهان خواران گردیده بود که حتی توان مقابله رودرو با این شخصیت بزرگ را نداشته و در کمال نامردی این سردار بزرگوار را به شهادت رساندند ؛ غافل از اینکه هزاران سلیمانی در جغرافیای مقاومت پرورش یافته اند تا خواب را از چشمان جبهه کفر و استکبار بربایند.

بسیجیان ورزشکار و جامعه ورزشی استان اردبیل نیز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این دهه را فرصت مغتنمی می‌داند تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین‌های این ایام مبارک، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود را به آرمان‌های جهانی انقلاب اسلامی متجلی سازند.

ارسال نظرات