همزمان با آغاز چهل و دومین دهه فجر ، زنگ انقلاب در جامعه کار و تلاش استان چهارمحال و بختیاری نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۲۳۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با آغاز چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، رئیس سازمان صمت و مسئول بسیج کارگری استان، زنگ انقلاب در جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری نواخته شد.

سردار علی افضلی در این مراسم نمادین که در شرکت فولاد توان آور آسیا، برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل و دومین فجر انقلاب و یاد و خاطره شهدا و تشکر از برگزار کنندگان آئین زنگ انقلاب در جامعه کار و تلاش، شرکت فولاد محل برگزاری مراسم را نشان از افتخارات جمهوری اسلامی و استان چهارمحال و بختیاری دانست.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام افزود: به برکت انقلاب اسلامی و نگاه دقیق و تیزبین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، الان در اوج عزت و افتخار و عظمت در عرصه های مختلف قرار داریم.

وی، ضمن خداقوت به جامعه کار و تلاش استان چهارمحال و بختیاری، فرارسیدن دهه فجر و تقارن آن با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و همچنین میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

سردار افضلی، نهضت امام خمینی(ره) را برگرفته از قیام حضرت امام حسین علیه السلام و شعار هیهات مناالذله دانست و افزود: حضرت امام خمینی(ره) با سه باور حرکت خود را شروع کرد که نخستین آن، ایمان و توکل به خدا بود. امام همه کاره عالم را خداوند می دانست و با توسل به خدا نیز حرکتش را شروع کرد.

وی گفت: حضرت امام به هدف نیز ایمان داشت و هدفش ایشان احیاء اسلام بود. احیاء کشورعزیز و شیعه نشین ایران بود. هدف امام(ره) این بود که اسلام را به خدمت ایمان بیاورد که آورد و شعارهای امام برگرفته از شعارهای اسلامی ، اعتقادی و محرم و صفری است که ریشه در دین و مکتب اهلبیت علیهم السلام دارند.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام افزود: بعد از پیروزی انقلاب این هنر امام است که ایران اسلامی را در خدمت اسلام قرار داد و سوم ایمان حضرت امام به مردم است.

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با تبریک ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: ما در قالب کمیته جامعه کارگری حدود 60 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر داریم که شروع آن امروز با زنگ انقلاب بوده است.

رستمی، افزود: به همین مناسبت از کارگران و کارفرمایان نمونه و همچنین بنگاه های اقتصادی که در جشنواره انتخاب شده اند، تجلیل می شود.

وی ادامه داد: در دهه فجر 13 شرکت تعاونی برتر در قالب طرح های اشتغالزایی با سرمایه گذاری  670میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای 120 نفر افتتاح خواهد شد.

در این مراسم به پاس گرامیداشت چهل و دومین دهه فجر، زنگ انقلاب به نمایندگی از جامعه کار و تلاش در شرکت فولاد توان آور آسیا استان چهارمحال و بختیاری نواخته شد.

ارسال نظرات