خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی آمده است
تبریز- پیروزی انقلاب بی شک معجزه الهی و انفجار نور بود که بدست خمینی کبیر و با تکیه بر حضور مردم معادلات دنیای مادی را برهم زد.
کد خبر: ۹۳۱۶۲۶۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در بیانیه بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال عشر»

دهه فجر،دهه ماندگار در تاریخ پرافتخارایران اسلامی و قله بالندگی ملت بصیر و دین باورمان است که در بهمن ۱۳۵۷ با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران و با ایثار خون شهدا شکل گرفته است. این انقلاب بی شک معجزه الهی و انفجار نور بود که بدست خمینی کبیر و  با تکیه بر حضور مردم  معادلات دنیای مادی را برهم زد.

تردیدی نیست که این انقلاب نشات گرفته از نهضت عاشورای حسینی است و به حول وقوه الهی تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

ملت فهیم و انقلابی ایران در حالی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد که معادلات قدرت های پوشالی را دگرگون ساخته و ساختار و اندیشه های الحادی لیبرالیسم و کمونیسم را با ارائه مردم سالاری دینی به چالش کشید.

امروز پس از ۴۲ که از عمر پر برکت و افتخار آمیز آن می گذرد، توانسته بیش از هرزمان دیگری جایگاه تعیین کننده خود را در تحولات منطقه ای و جهانی تحکیم بخشد و با پیام عزت آفرین خود موجب حرکت عدالت خواهی و آزادیخواهی ملت ستمدیده و مظلوم جهان بشریت شود.

بی شک ورزشکاران و قهرمانان میادین ورزشی در بیرون از مرزهای این آب و خاک به مسولیت سنگین خود در اهتزاز پرچم سه رنگ عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در تثبیت بنیه های این درخت تناور با جان و تن مبارزه کردند و اینک با حمایت از دستاوردهای دفاعی،  موشکی و هسته ای بعنوان خط قرمز رهبری ، نظام و مردم در مذاکرات بین المللی و تاکید بر تکیه به توان و ظرفیت های عظیم داخلی عنوان می شود سازمان بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز به دوستداران، معتقدان و وفاداران این حرکت پر خروش الهی تبریک و تهنیت عرض کرده و با بزرگداشت این ایام به یادماندنی بر تداوم این حرکت مردمی تا رسیدن به سرمنزل مقصود که همانا اهتزاز پرچم لا اله ا لا لله در سراسر گیتی است با صلابت در اوج اقتدار و شکوه از پای نخواهد نشست.

ارسال نظرات