در اولین روز از دهه فجر:

زنگ انقلاب در بهاباد نواخته شد

زنگ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار" انقلاب اسلامی، با لنده و مقتدر، چون کوه استوار" در مدارس بهاباد وبه صورت نمادی درکنارقبور شهدای گمنان این شهرستان نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۲۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار" انقلاب اسلامی، با لنده و مقتدر، چون کوه استوار" در مدارس بهاباد وبه صورت نمادی درکنارقبور شهدای گمنان این شهرستان نواخته شد.
دراین آیین که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضورامام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخشدارمرکزی و جمعی ازمسئولان ادارات ونهاد‌ها برگزارشد، پرچم پرافتخارایران به یاد امام و شهدا به اهتزاز در آمد.
مدیر اداره آموزش وپرورش بهاباد در این مراسم با تبریک چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر افزود: نواختن زنگ انقلاب درمدارس نقش موثری درآشنایی نسل نو با حال و هوای روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی دارد.
حسن رزاقی بهابادی ادامه داد: گرامیداشت دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای مرور دستاورد‌ها و آشنایی اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل نوجوان و جوان با جایگاه جمهوری اسلامی درحوزه‌های مختلف نظامی و علمی درجهان است.
مدیر آموزش وپرورش بهاباد بیان داشت: در دوران پیروزی انقلاب، دانش آموزان و فرهنگیان نقش مهم و موثری ایفا کردند و نسل جوان امروز نیز باید با درک اهداف و آرمان‌های انقلاب از آن‌ها پاسداری و حفاظت کند.
وی خاطرنشان ساخت: دانش‌آموزان به عنوان وارثان انقلاب و نظام هستند و باید با اجرای برنامه‌های بزرگداشت این ایام فرهنگ ایثار، شهادت و اسداشت از کشور را برای این قشر نهادینه کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار