رضایی با تاکید بر اینکه احساس خطر می کنم گفت : ۱۴۰۰ فرصت خوبی برای تصمیم گیری تاریخی ملت است.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۵۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جمع مردم بهمئی با گرامیداست دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،تصریح کرد:بهمئی،کهکیلویه و یاسوج که می آیم احساس میکنم خانه خودم است.

وی ابراز داشت :در این سرزمین غیور مردان و شیرزنانی  زندگی می کنند که در همه  صحنه ها از انقلاب شجاعانه دفاع کردند.

 وی جانبازان و شهدای این شهرستان را سند افتخار ارزیابی کرد و گفت : مردم بعد از دفاع مقدس تا امروز با وجود همه مشکلات خم به ابرو نیاورده و در دفاع از اسلام و ایران حضوری پررنگ دارند.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه امروز سالروز ورود امام به وطن  در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است گفت :رژیم پهلوی امام را هزاران کیلومتر از مردم دور کرداما این فرشته نجات در چنین روزی هواپیمایش بر قلوب ملت نشست.

وی همچنین ابراز داشت :خود امام برای اطرافیان نقل کردند، در سه روز مانده به دوازده بهمن آماده شوید به ایران برویم .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : نماینده فرانسه از امام خواست در ویلای بهتری در فرانسه ساکن شود اما امام فرمود از صحبت های این دو نفر متوجه شدم باید به سرعت به ایران بروم چون آنها نمی خواهند من به ایران برگردم.

فرمانده اسبق سپاه خاطر نشان کرد:با همه محدودیت ها امام فشار آورد و بر فراز ایران آمد و هواپیمای او در اوج قدرت رژیم شاه، در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست.

رضایی با اشاره به اینکه  بختیار در خاطراتش گفت امام با زود آمدنش برنامه های ما برای آن زمان را برهم زد تاکید کرد: امام بعنوان فرشته نجات آمد.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد ، همان کسانی که نمی خواستند امام به ایران بیاید الان هم نمی خواهند انقلاب ادامه داشته باشد و هنوز کارشان رها نمی کنند.

وی با بیان اینکه  از یک طرف ملت ایران با موشکهای دو هزار کیلومتری عزت پیدا می کند و از طرف دیگر در صف مرغ و روغن خار می شود گفت:.جریان چیست ملت با یک دست عزت می یابد و از یک دست تحقیر می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  اذعان داشت: مردم می پرسند چطور شما که موشک می سازید نمی توانید مشکلات پراید را حل کنید؟رمز راز این سوال در وصیت امام پاسخ داده شد مواظب باشید نا اهلان و نامحرمان وارد انقلاب نشوند.

فرمانده جنگ  با تاکید بر اینکه کسانی که اگر خودشان فاسد نباشند اما تیمشان فاسد است  ابراز داشت :نامحرمان کسانی که حتی ممکن است تخصص و سواد داشته باشند فرمان را به سمت جاده آمریکا هدایت می کنند .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت:در بخشی از اداره کشور به خصوص در اقتصاد و فرهنگ نا اهلان و نامحرمان نفوذ دارند.

وی اظهار داشت :در بورس هشدار دادیم اگر نقدینگی به سمت تولید نرود مالباختگی بورس مانند مالباختگان بانکی شکل می گیرد.

رضایی با اشاره به این موضوع که دو سفره  دولت و مردم در کشور درست شده است خاطر نشان کرد: در اول انقلاب مردم و دولت همه روی یک سفره می نشستند و اگر چیزی بود همه با هم می خوردند اگر هم نبود همه با هم بودند.
 

او اذعان داشت : یک نفر کلید بیرون آورد و من پول هزار تومانی از جیب بیرون  درآوردم و گفتم نگذاریم ارزش پول ملی این همه پایین بیاید ملت ما باید در اقتصاد همانند دیگر عرصه ها قدرتمند شود.

رضایی  با تاکید بر اینکه احساس خطر می کنم گفت : ۱۴۰۰ فرصت خوبی برای تصمیم گیری تاریخی ملت است.

دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام گفت: وضعیت امروز، ماحصل انحراف سه دهه است.

رضایی با بیان اینکه :من در این سه دهه نقش مشاور داشتم و در هیچکدام از این دولتها نبودیم  گفت: باید از ملت معذرت خواهی کنیم برای مردمی که کارت یارانه را با رمز به نانوایی می دهند و نان قرض می گیرند.

فرمانده اسبق سپاه گفت : اگر پروژه آبرسانی را به دشتها برسانند ،پتروشیمی دهدشت تکمیل و صنایع تبدیلی آن در بهمئی احداث شود بخش زیادی از مشکلات اشتغال این شهرستان حل می شود ، مگر حل مشکلات کشاورزی از فناوری موشکی سخت تر است.

وی با اشاره به اینکه معدن سلسیتن بهمئی خام فروشی می شود و این شهرستان نیاز به حمایت در حوزه صنعت و کشاورزی دارد تا زندگی فقیرانه تمام شود گفت :ما باید آب رفته ناشی از مدیریت ناکارآمد را برگردانیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: نفوذی های رانت ،فساد و دزدی باید شناسایی شوند.

وی همچنین گفت :افراد و گروه هایی هستند که مشغول توطئه و بازیگری سیاسی هستند و دولتهای منتخب مردم را منحرف می کنند.

رضایی با بیان اینکه مردم می توانند این وضعیت را تغییر دهند اظهار داشت :مردم از انقلاب ناراحت نیستند و به قول شاعر باید فلک را سقف بشکافند و طرحی نو براندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات