‍ شاهرود_مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تشکیل اولین جلسه هماهنگی مستند سازی طرح شهید سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۹۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرنگار بسیج، رضا محمدزمانی با اشاره به حضور رییس اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، رئیس انجمن سینمای جوان شاهرود، کارشناسان مدیریت روابط عمومی دانشگاه و برخی از بهورزان دانشگاه از روستا‌های کلاته خیج، قاسم آباد خانلر، میان آباد، احمد آباد و ابرسج و ... در این جلسه اظهار کرد: این جلسه پیرو مکاتبات صورت گرفته وزارت بهداشت با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، مبنی بر مستند سازی نوشتاری و ویدئویی از نحوه ارائه خدمات و اجرای ۷ راهبرد طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور (شهید سردارحاج قاسم سلیمانی) و تحقق شعار "هر خانه- یک پایگاه سلامت" تشکیل شد.
محمدزمانی بیان داشت: هماهنگی‌های لازم با گروه‌های مستند ساز انجمن سینمایی جوان در شهرستان به منظور همراهی با تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی طرح جهت ضبط تصاویر و تهیه مستند انجام شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در این جلسه با اشاره به حضور فعال و پر رنگ همه بهورزان دانشگاه در خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه در ارائه مستندات تصویری به صورت روزانه از نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی و نحوه همکاری با کارشناسان روابط عمومی در این طرح تاکید داشت.
گفتنی است: در این جلسه هر یک از نمایندگان حوزه‌های مختلف دانشگاه درخصوص بیان بخشی از تجربیات، خاطرات تلخ و شیرین، معرفی موضوعات و سوژ‌های ناب و ... در خصوص ساخت مستند این طرح توضیحاتی ارائه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها