خبرهای داغ:
مراسم فرهنگی ورزشی و پیاده روی خانوادگی با رعایت پروتکل بهداشتی به مناسبت ایام الله دهه فجر در هندیجان باهمت خواهران بسیجی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۸۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، به مناسبت ایام الله دهه فجر وباهمت ارزشمند و مخلصانه بسیجیان خواهر پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س)حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه سپاه هندیجان و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان وباحضور فعال خانواده ها به همراه فرزندان خود بادبادک ها مزین به پرچم ایران را درآسمان آفتابی هندیجان به پرواز درآوردند و بهار انقلاب را تبریک گفتند.

این برنامه پرنشاط فرهنگی ورزشی در زمین چمن فوتبال شهرستان هندیجان همراه با پیاده روی خانوادگی بارعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری انجام گرفت که تعداد شرکت کنندگان دراین مراسم فرهنگی ورزشی بیش از ۳۰نفر از خواهران بود که در پایان به نفرات برتر به قید قرعه هدایایی اهداء شد.

در ادامه گزارش خبری ایام الله دهه فجر ، بعد از مراسم فرهنگی ورزشی بادبادک ها، بسیجیان خواهر به همراه مسئولان محلی از جمله امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه سپاه در مزار مطهر شهدای گمنام هندیجان حاضرو باقراعت فاتحه و صلوات ت میثاقی دوباره باشهدابستند و یاد و خاطره امام راحل وشهدای انقلاب و شهدای هشت دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهیدوالامقام حاج قاسم سلیمانی و شهید دانشمند هسته ایی محسن فخری زاده را گرامی دانستند .

درادامه برگزاری مراسمات دهه فجر در هندیجان، با حضور مسئولان محلی در ورودی شهرستان هندیجان فلکه لنج پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به نشانه چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمد و یاد و خاطره ورود امام راحل در ۱۲بهمن ماه ۱۳۵۷ و شهدای انقلاب گرامی دانسته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها