خبرهای داغ:
همدان-شهردار همدان با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است رضایت خدا و مردم است، گفت: اعتقاد داریم با تفکر بسیجی همراه با معنویت، رضایت خدا و رضایت مردم حاصل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۲۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

تفکر بسیجی همراه با معنویت رضایت خدا و مردم را به دنبال داردبه گزارش خبرگزاری بسیج، عباس صوفی در آیین افتتاح هشت پایگاه مقاومت بسیج کارگری و کارمندی در تالار قرآن همدان ضمن تبریک دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه اضافه شدن هشت پایگاه مقاومت بسیج به مجموعه شهرداری و رسیدن به ۱۲ پایگاه بسیج اتفاق خوبی است، اظهار داشت: پایه و بنیان کارکنان شهرداری از نیروهای ارزشی، بسیجی و جبهه دیده هستند.

وی با بیان اینکه ساختار شهرداری و سازمان‌های آن نشأت گرفته از ارزش‌ها است، گفت: به همت مرحوم «بهنامجو» ساختار سازمانی شهرداری از نیروهای ارزشی و ایثارگر شکل گرفته است.

شهردار همدان افزود: در مجموعه شهرداری غالب کارکنان یا رزمندگان جبهه هستند یا فرزندان شهدا و ایثارگران که برای ما مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه وجود نیروهای ارزشی شهرداری باعث شده فرهنگ بسیجی و کارهای جهادی در مجموعه شهرداری با این روحیه شکل بگیرد، گفت: در هر جا کار بزرگ و جهادی انجام شده با ورود این نیروهای ارزشی کارهای خوب و غرورآفرین با موفقیت همراه بوده که موجب سربلندی مجموعه شهراری هستند.

صوفی با اشاره به حوادث طبیعی مانند سیل سال گذشته و با بیان اینکه با حضور کارکنان ارزشی شهرداری و همکاری سپاه اتفاقات خوبی رقم خورد، ابراز داشت: با اقدامات شهرداری کاری کردیم که به جان و مال مردم آسیبی نرسیده و مردم راضی باشند.

وی با بیان اینکه گاهی مسئولین می‌توانند کارهایی را برای مردم انجام دهند و انجام داده نمی‌شود که موجب بدبینی به نظام می‌شود، گفت: دو سال پیش در بحث سیل و آب‌های سطحی با کار مهندسی با وجود بیشترین حجم بارندگی آب گرفتی معابر نداشتیم که حاصل تفکر بسیجی است.

شهردار همدان با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد تفکر بسیجی همراه معنویت و کار و تلاش هستیم، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کار جهادی باید شبانه‌روز و همراه کار و تلاش باشد، گفت: ما کار جهادی را در مجموعه شهرداری در مواقع لازم در طول شبانه روز می‌بینیم و این کار جهادی و تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است رضایت خدا و مردم است، ابراز داشت: اعتقاد داریم با تفکر بسیجی همراه با معنویت، رضایت خدا و رضایت مردم حاصل می‌شود.

صوفی با بیان اینکه اقدام بسیج کارگری و کارمندی اقدام بسیار خوبی است و با وجود ساختار و تفکر موجود نیازمند سازماندهی است، گفت: شهرداری نشان داده در زمان جنگ یکی از آماده‌ترین سازمان‌ها در حوزه اعزام به جبهه بوده و ما باید آمادگی را در خود داشته باشیم که ۱۰۰ درصد داریم.

وی با بیان اینکه ما به عنوان نیروی بسیج مردمی در کنار سپاه با توجه به سیاست‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری برای تشکیل بسیج در همه سازمان‌ها و نهادها آمادگی لازم را داریم، ابراز داشت: ما آمادگی ۱۰۰ درصد داریم که در همه سازمان‌های شهرداری پایگاه بسیج تاسیس کنیم.

شهردار همدان تصریح کرد: بسیج هرجا لازم بوده از جمله کنترل بیماری کرونا و طرح شهید «سلیمانی» که به اذعان وزارت بهداشت یکی از موفق‌ترین طرح‌های کنترل کرونا است، وارد شده و اثرگذار بوده و این اثرگذاری در کارهای مدیریت شهری هم وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات