معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو گفت: در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از ۲۵ هزار مورد مراجعه به منازل توسط بیش از ۷۵۰ تیم از نیروهای سپاه و شبکه بهداشت و درمان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۱۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹

 سرهنگ پاسدار عطاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماکو با اشاره به بازتاب عملکرد و خروجی خوب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان، اظهار کرد: این طرح عامل مهم دیگری بود که توانست در جهت شناسایی و مقابله با گسترش این بیماری منحوس در این شهرستان به کار گرفته شود.

 وی با تاکید براینکه از اول شروع این طرح بیش از ۲۵ هزار مورد مراجعه به منازل را داشتیم، افزود: در قالب اجرای این طرح بیش از ۷۵۰ تیم از نیروهای سپاه و شبکه بهداشت و درمان سازماندهی شده و در مناطق شهری و روستایی فعالیت کردند.

  معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو شناسایی، بیماریابی، رصد، آموزش، مشاوره پزشکی، غربالگری، تب سنجی، اهداء ماسک و سبدهای کالا و معیشتی، شناسایی خانوارهای دارای بیمار کرونا و معرفی آنها به شبکه بهداشت را از اقدامات تیم‌های عمل کننده سپاه و بسیج در قالب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: در جهت حمایت از اقشار مختلف جامعه که دچار ضرر و زیان شدند، بیش از ۱۲۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۶۰۰ بسته بهداشتی توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات