خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، این ناحیه بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه را در شرق شیراز اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۳۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 2۰۰ عنوان برنامه در شرق شیراز اجرا می شود.
به گفته وی، برگزاری رزمایش سراسری الی‌بیت‌المقدس و کمک مومنانه، نذر خون و نذر رهایی، از عمده‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده این ناحیه در دهه مبارک فجر امسال است.
تکریم مادران شهدا در فرهنگسرای طاووسیه، جشن بزرگ انقلاب در بوستان شهروند، تجلیل از خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی و عطرافشانی مزار شهدا، اجرای کاروان شادی از میدان گل سرخ تا دروازه قرآن، برگزاری یادواره‌های شهدای آبروی محله در مقابل منازل شهدا، ایستگاه‌های صلواتی و غرفه‌های خدمات‌رسانی در طول ایام دهه فجر، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، افتتاحیه تعدادی از پایگاه‌ مقاومت در محلات، از دیگر برنامههایی است که خسروانی از آن نام برد.
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز ادامه داد: نورافشانی در شب بیست و دوم بهمن ماه در محلات مختلف تحت پوشش این ناحیه، رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در محلات، برگزاری پویش رسانه‌ای در فضای مجازی، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی، نذر خون با همکاری جمعیت هلال احمر، ایستگاه مشاوره و خدمات اجتماعی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مقاله‌نویسی انقلاب در مدارس، مراسم تجلیل از خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و ازادی تعداد دیگری از زندانیان، از دیگر برنامه‌های دهه فجر این ناحیه است.
به گفته خسروانی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، سر دادن ندای الله‌اکبر در شب ۲۲ بهمن در مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س)، گشتهای عملیاتی، شامگاه یادیاران در پایگاه‌های تابعه سپاه احمدبن موسی(ع)، عصر شعر در فرهنگسرای طاووسیه، عصر شعر سردار شهید سلیمانی، به آتش کشیدن نمادهای استکباری و صهیونیستی، راه‌اندازی ایستگاه فرهنگی سیار با عنوان "مدافعان انقلاب"، پخش سرودهای انقلابی، پشت‌نویسی خودروها با شعارهای انقلابی هم از دیگر عناوین برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع) شیراز است.
وی با یادآوری اینکه شعار محوری دهه فجر امسال، "انقلاب اسلامی مقتدر و بالنده" است، ادامه داد: در این دهه بیش از یک هزار بسته معیشتی میان آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز با یادآوری اینکه در مرحله اول طرح نذر رهایی چهار زندانی جرایم غیرعمد به همت خیرین ناحیه احمدبن‌موسی(ع) آزاد شدند، تصریح کرد: در مرحله دوم این طرح به مناسبت دهه فجر هم پیش بینی می‌کنیم که چهار زندانی دیگر را بتوانیم با همت خیرین و بسیجیان آزاد کنیم.
وی همچنین در خصوص اجرای رزمایش الی‌بیت‌المقدس ۱۰ گفت: گردان های الی‌بیت‌المقدس، امام علی(ع) و کوثر این ناحیه در این رزمایش شرکت خواهند کرد.
خسروانی گفت: این رزمایش در محدوده شرق شیراز از اول دهه فجر به مدت ۱۰ روز اجرا می شود.
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز تأکید کرد: این رزمایش با محوریت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت محلات با موضوعات مختلفی همچون محرومیت‌زدایی، توزیع کمک‌های مومنانه، رزمایش سلامت، مرمت و ساخت منازل محرومین، مانور اقتدار، رژه موتوری و خودرویی توسط دسته‌های رزمی می‌باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها