امام جمعه ایلام :

عشایر در دفاع از نظام جمهوری اسلامی همیشه پای کار بوده اند

امام جمعه ایلام گفت: عشایر در دفاع از نظام جمهوری اسلامی همیشه پای کار بوده اند.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۵۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در رزمایش بزرگ خدمت رسانی به عشایر مرزنشین در منطقه عملیاتی میمک گفت: در دهه مبارک فجر قرار داریم دهه ای که سراسر از خاطرات ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: آمریکایی ها در دوران طاغوت ارزشی برای مردم ایران قائل نبودند و با مصونیت های قضایی در قالب طرح هایی از جمله کاپیتولاسیون مختار به انجام هر گونه جنایت علیه ملت بودند و کسی هم حق نداشت اعتراضی کند.

کریمی تبار در ادامه گفت: ذلت مردم ما در دوران طاغوت به اندازه ای بود که هیچ کس نمی توانست از حق خود دفاع کند و این برای جامعه و امت اسلام مایه ذلت بود، برای همین غیرت امام (ره) به جوش آمد و قیام صورت گرفت و به پیروزی رسید.

وی بیان داشت: مردم عشایر مردمانی غیور هستند که در دفاع از نظام و انقلاب همیشه پای کار بوده و هستند و تقدیم شهدای عشایری خود مهر تاییدی بر آن است. مسئولان هم باید مشکلات قشر عزیز عشایر را مرتفع کنند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: برای نگه داشتن عشایر در مناطق خود باید تلاش کنیم چرا که اگر زندگی خود را تغییر دهند جایگزینی نخواهد داشت. مجلس باید قوانینی را وضع کند که زندگی به روند زندگی در مناطق عشایری استمرار پیدا کند.

وی تصریح کرد: تقویت عشایر غیور انتظار به حقی است، به جای آنکه به کشورهای خارجی ارز بدهیم تا گوشت مورد را تامین کنند چرا از عشایران خودمان این کار را انجام ندهیم، مسئولانی که حاضر نیستند از عشایر گوشت مورد نیاز جامعه را تامین کنند اگر خائن نیستند، احمق هستند، باید دست های پشت پرده و خائن هم افشا شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار