خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

زن، مبدأ سعادت خانواده و جامعه است/سومدیریت ها، بر مشکلات دامن می زند

حجت الاسلام معبودی گفت: سعادت خانواده و جامعه در گرو حضور زنان مومنه است که حضرت زهرا(س) الگوی آنهاست.
کد خبر: ۹۳۱۷۳۱۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول دفتر نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع خواهران بسیحی حوزه کوثر ولایت در حسینیه شهید مطهری به مناسبت میلاد پر نور حضرت زهرا(س) بیان کرد: وقتی دشمن بعثی به خاک این مملکت تجاوز کرد امام لحظه‌ای به درگاه خدا ناشکری نکردند، وقتی توسط عوامل رژیم پهلوی تبعید می شوند ناشکری نمی‌کنند و قطعا یکی از مهمترین نعمت‌های الهی بر ملت ایران وجود امام و رهبری و یکی از مهمترین نعمت‌های الهی بر ملت ایران و تمام ملت های آزاده دنیا وجود انقلاب اسلامی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در عرصه های مختلف داشته است. چنانکه پیروزی انقلاب، ماندگاری انقلاب و دستاوردهای انقلاب، هر کدام یک پدیده بی نظیر است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: پیروزی انقلاب یک پدیده بی نظیر است چرا که در اوج قدرت پهلوی بود که این انقلاب به پیروزی رسید. ماندگاری انقلاب یک پدیده بی نظیر است زیرا مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم می‌فرمایند که در دنیا انقلاب های مختلفی رخ داده است اما تنها انقلابی که تا به امروز مسیر و اهدافش را گم نکرده و ماندگار مانده است انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب عنوان کرد: انقلاب در حوزه های مختلف دستاورد داشته البته این به این معنا نیست که مشکلات وجود ندارد مشکلات منشأ مختلفی دارد. اولین منشا، دشمن خارجی و اعمال تحریم ها علیه ملت است و منشا دیگر، وجود مشکلات در مملکت، ناکارآمدی برخی مسئولین و عوامل دیگری همچون انتخاب نادرست می باشد مشکلات ما از انقلاب نیست بلکه از مسئولینی است که کارآمدی لازم برای حل مشکلات مردم را ندارند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه بانوان افزود: در واقع همان خدمتی که اسلام درباره بانوان داشته انقلاب هم داشته است. در دوران جاهلیت قبل از اسلام جسم دختران را زنده به گور می کردند و دوره پهلوی هم روح و شخصیت و عفت بانوان را زنده به گور کرد. همانطور که اسلام به زن عزت و شرافت داد انقلاب هم همین مسیر را پیموده است.

این مسوول اضافه کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب، در تعاریف خود جایگاه زن را در این انقلاب و در تفکر انقلاب نمایان می کند و می‌فرماید؛ زن یکتا موجودی است که می تواند از دامان خود افرادی را تحویل جامعه دهد. زن مبدا همه سعادت هاست و بانوان رهبر نهضت ما هستند و ما نهضت خود را مدیون زن ها می دانیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: اگر در یک جامعه یک خانواده می خواهد سعادتمند شود مبدا آن یک زن است و حتی اگر یک جامعه می‌خواهد سعادتمند شود مبدا آن زمان است. این نگرش انقلاب به جایگاه زن است. حضور فعال و چشمگیر بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی در دانشگاه‌ها در مراکز علمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروزه بانوی این مملکت در جایگاه بالای علمی در دنیا شناخته می‌شود و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

۱۰۰۸/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها