خبرهای داغ:

تجلیل ازخانواده های شهدای هندیجان

به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه فجر، از خانواده های معظم شهدای والامقام شهرستان هندیجان دیدار وبه شایستگی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۳۷۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان درادامه راه شهدا تاکید داشت و اظهار نمود : وجود خانواده های معظم شهدا موجب عزت بخشی و افتخار نظام است و هیچ گاه رشادت های شهدا از جمله شهید عزیزما حاج قاسم سلیمانی و شهید دانشمند هسته ایی فخری زاده را فراموش نمی کنیم و دشمنان اسلام منتظر انتقام سخت فرزندان انقلاب باشند که با لطف خداوند تحقق خواهد یافت.

وی افزود: ازامام جمعه ، فرماندار و فرمانده انتظامی هندیجان و رئیس بنیاد شهید برای حضور خوب در دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صمیمانه تقدیر می شود و انشاالله اینگونه برنامه های معنوی ادامه دارد .

 

درادامه گزارش خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر، فرمانده ناحیه سپاه خبر از پیگیری در تعویض و نصب تصاویر شهدای هندیجان داد و تاکید نمود: تمثال مبارک و نورانی شهدای والامقام شهرستان هندیجان در ورودی و خروجی شهرستان نیاز به تعویض دارند که به همین زودی توسط ناحیه مقاومت بسیج هندیجان بصورت فلکس مجددا نصب خواهند شد و شهرستان متبرک می شود .

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : ما هر کاری برای فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام والای شهدا داشتم باشیم کم هست چون شهدا اگاهانه در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی نمودند و اجازه تهدید و تجاوز را ندادند .

 

وی بابیان اجرای متنوع برنامه های متنوعی فرهنگی ورزشی در دهه فجر گفت: با تلاش تاثیرگذار پایگاه مقاومت بسیج شهید خرازی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان ، بازی های بومی و محلی شامل طناب کشی، هفت سنگ وکبدی را برگزار نمودند که مورد استقبال بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج قرار گرفت که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهداء شد.

 

وی بااشاره به برگزاری تریبون آزاد ایام الله دهه فجر بیان کرد : یکی از برنامه‌های خوب که توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری انجام گرفت برگزاری تریبون آزاد بود که در این برنامه اهداف دستاوردهای انقلاب و نظام و گام دوم انقلاب و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت افزایی با دعوت از من بازگو شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها