در راستای تداوم رزمایش مومنانه:

۱۱۴ سری جهیزیه در روز مادر به زوجین نیازمند در سیستان و بلوچستان اهدا شد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب، ۱۱۴ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در استان توزیع ‏ شد. ‏
کد خبر: ۹۳۱۷۶۰۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

سردار احمد شفائی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب،  در راستای تداوم رزمایش مومنانه و مواسات و هملی با افراد نیازمند تعداد ۱۱۴ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در استان توزیع  شد. ‏

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که سپاه در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته و برخواهد داشت افزود: با سپاه و بسیج نهادی مقدس و مردمی است که از بظن مردم تشکیل شده و با بهره مندی از همه ظرفیت‌های نظام اسلامی به ویژه توان و ظرفیتی که در اختیار بسیج و سپاه است،  با مشارکت فعال مردم متدین و انقلابی توزیع سبد‌های حمایتی و رسیدگی به محرومان و نیازمندان یکی از برنامه‌های اولویت دار سپاه و بسیج است.

وی افزود: از آنجایی که دغدغه این نهاد مقدس رفع مشکلات محرومین و نیازمندان در سطح استان است، در همین راستا به همت سپاه و بسیج مراسم توزیع سبد‌های معیشتی و جهیزیه‌ها در اقصی نقاط مختلف استان پهناور سیستان و بلوچستان آغاز شد.

این مسئول تصریح کرد: در دهمین مرحله از اجرای رزمایش کمک مومنانه در مرکز استان، امروز نیز ۱۱۴ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند در نقاط مختلف سیستان وبلوچستان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج با حفظ کرامت و شان افراد توزیع خواهد شد.

وی گفت: همچنین پنج هزار بسته معیشتی نیز توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح استان در بین افراد آسیب دیده و نیازمند که از قبل شناسایی آن‌ها در دستور کار بوده، توزیع می‌شود.
ارسال نظرات