خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب الامر (عج):
رییس سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب الامرعج در نشست خبری که به میزبانی خبرگزاری بسیج برگزار شد گفت:تحریم‌ها صدمات فراوانی به صنایع وارد کرده است و پیمان‌های دوجانبه پولی می‌تواند این مشکل را رفع کند.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۱۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

جعفر عباسی مسوول بسیج مهندسین استان قزوین در میزگرد خبرگزاری بسیج با محوریت دهه فجر، دستاورد‌های انقلاب ضمن تبریک دهه فجر و تولد حضرت زهرا (س) در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: در قرارگاه اقشار بسیج حقوقدانها، ادارات، کارگران، عضو هستند که میز خدمت در دانسفهان برگزار شد که ۶ مصوبه ایجاد شد و یک مصوبه به سرانجام رسید.

وی گفت: برگزاری میز خدمت در شهرک صنعتی لیا که زیر ساخت گاز، روشنایی معابر، آسفالت و فاضلاب برای ۱۲۰ واحد صنعتی انجام شد. در خصوص گمرگ به کمک بسیج حقوقدانان و دادگستری توانستیم نسبت به ترخیص مواد اولیه و کالا‌های ضروری تولید اقدام شده است.

عباسی اظهار کرد: رفع مشکلات حقوقی شرکت‌ها به کمک دادگستری البرز که واقعا در کمک به تولید انقلابی عمل می‌کنند. برگزاری قرارگاه صنعت با فرماندهان سپاه و دادگستری‌ها در استان انجام خواهد شد، برپایی غرفه بسیج مهندسی صنعت در نمایشگاه، افتتاح چندین شرکت دانش بنیان، کارگروه‌های ۱۲ گانه پارک علم وفناوری هستند که نخبه‌های دانشگاهی هستند که بهترین مرکز برای پیوند علم و صنعت هستند.

رییس بسیج مهندسین سپاه صاحب الامرعج در پایان افزود: پیشنهاد ساخت دوچرخه برقی در استان قزوین از دیگر کار‌هایی می‌باشد که پیگیری شده است. اپلیکیشن جهت نما برای دسترسی آسان به اطلاعات صنعتی کار بسیار خوبی می‌باشد.

عباسی گفت: اولین داروی کرونا توسط نخبگان بسیجی تولید فرمول شد و در شرکت البرز دارو تولید می‌شود که به تولید تجاری رسیده است. ۲ میلیاردو ۳۸۴ میلیون تومان برای کمک به فقرا در صنایع جمع آوری شده است.

۱۰۰۲/گزارش ویژه
ارسال نظرات
پر بیننده ها