فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مراسم میهمانی لاله ها در صالح آباد گفت:فجر استمرار بعثت انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۱۸۱۴۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مراسم میهمانی لاله ها در صالح آباد گفت:فجر استمرار بعثت انقلاب است،در عصر انجماد بشریت،جاهلیت مدرن،روح آزادگی را از مسلمانان گرفته بود، حشری اتفاق افتاد و امام خمینی(ره) به لانه عنکبوتی دشمنان یورش برد و تمام قد در مقابل دشمنان ایستاد.

وی ادامه داد : امام(ره) آیینه تمام نمای ارزش‌های اسلامی است. امروز به مدد امام راحل، شهیدان و تلاش‌های رهبر فرزانه و ملت اسلامی، راهبردهای دشمن را شکستیم و چهره نظام و شهیدان تابناک تر از همیشه شد. دشمنان می خواستند نظام اسلامی از الگو بیفتد،اما انقلاب، قدرتمندتر از همیشه امروز نورافشانی می کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) افزود : رهبری انقلاب با استعانت از روح شهیدان، آرایش قدرتمندی را در مقابل دشمنان ایجاد کرده است. امروز عقبه های دفاعی ما در مقابل دشمنان نه در مهران و صالح آباد بلکه در دوردست ها و حتی در آب های آزاد مقابل دشمنان شکل گرفته است. از این جهت ۲۲ بهمن در حکم عید غدیر دیگری است، چون هم نعمت ولایت را دیدیم و هم راهبردهای ولایت را در این ۴۲ سال مشاهده کردیم.

ارسال نظرات