حجت الاسلام ماشاءالله عبدی گفت:انقلاب اسلامی برگرفته از حضور مردم بود و مختص جناح خاصی نیست و این مسئله وجه تمایز اصلی انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان است.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۲۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

حجت الاسلام ماشاءالله عبدی صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج استان مرکزی و گفتگو با خبرنگاران،دهه فجر را فرصتی مغتم برای چیستی و چرایی و بیان دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت:دشمنان امروز وقتی می بینند نتوانستند با تحمیل جنگ نظامی و فشارهای اقتصادی مانند دیگر انقلاب ها، انقلاب ایران را تحت تاثیر قرار دهند روش خود را تغییر داده و فشار روانی را بر مردم افزایش داده اند تا مردم و نظام را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

وی افزود:روحیه و رفتار انقلابی نباید از کم شود ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن از ضروریان امروز جامعه ماست،انقلاب واقعی وقف خدمت به مردم است و با جان و دل از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ و حراست می کند.

حجت الاسلام عبدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سطح جهان پدیده ای شگفت انگیز، و بی نظیر به شمار می رود افزود: انقلابی که برپایه معنویت و احام اسلام بنا شده است توانسته با محدودیت ها و کارشکنی های قدرت های بزرگ دنیا چل و دوسال استوار باشد و ایستادگی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله خدمت گذاری بی منت و بی وقفه را یکی از ضروریات اصلی اتمروز جامعه دانست و گفت:مسئولان و خدمتگزاران باید قدرشناس بصیرتمداری این مردم باشند و همه ی وجود خود را وقف این ملت کنند و یقینا حضور میدانی و جهادی برای مردم مهم ترین نیاز امروز جامعه محسوب می شود.

وی بااشاره به اینکه دشمنان و بد خواهان انقلاب اسلامی در طول چهل و دوسال گذشته از هیچ دشمنی فروگذاری نکرده اند افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان ما با هر حیله ای از جنگ سخت نیمه سخت و نرم به هر شیوه ای بهره جستند برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی که با بصیرت مردم و رهبری و هدایت های مقام معظم رهبری هماره ناکام بوه و هستند.

حجت الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: نقش خواص در جامعه بیش از گذشته سنگین بوده و مقابله با هجمه ها و نفوذ ها و  مطالبه گری امروز بیش از گذشته نیاز است که خواص جامعه باید روشنگری و هدایت گری را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات