برگزاری کارگاه سبک زندگی در حوزه مقاومت ام البنین بنجار

کارگاه سبک زندگی در حوزه مقاومت ام البنین شهر بنجار برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۶۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زابل، در این کارگاه خواهر سیاسر مدرس حوزه گفت: هجمه عظیمی توسط رسانه‌های مختلف غربی به ابعاد مختلف علیه سبک زندگی اسلامی ایرانی ما صورت گرفته است پادزهر اصلی مقابله با این هجمه احیای روز امد کردن و ترویج سبک زندگی اهل بیت است.

سیاسر خاطر نشان کرد: البته این هجمه‌ها اختصاص به سلک زندگی ایرانی اسلامی ما ندارد بلکه دنیا از آن ناراضی اند و حتی اروپائیان هم از اینکه سبک زندگی بیگانگان در کشورشان رواج پیدا میکند و هویت بومی و ملی شان را از بین میبرد ناراحتند، ولی کشور ما در نوگ این حملات قرار دارد هزاران شبکه ماهواره‌ای در کشور ما قابل دریافتند هرچند همه به قصد ضربه زدن به سبک زندگی ما راه اندازی نشدند، ولی طبق برخی از امار دو یا سه هزار شبکه ماهواره‌ای بطور قطع در کشور ما قابل دریافت است و اغلب این‌ها به زبان فارسی نیستند و عموم مردم ما نمی‌فهمند که این‌ها چه می‌گویند، اما از طریق کارکردی که اغلب این‌ها دارند می‌توان فهمید که دگرگون کردن سبک زندگی جامعه مخاطب شان را در دستور کار خود دارند.

سیاسر عنوان کرد: پخش موسیقی، آموزش رقص، نمایش مد ومدل، طراحی دکوراسیون خانه و ... هنر‌هایی هستند که بدون اینکه حرفی بزنند و یا نیاز به فهم زبان باشد منتقل میشود که همه از مصادیق سبک زندگی هستند و باید خانواده‌ها هوشیار باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار