خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی استان قزوین:

۴۴۶ پروژه و طرح محرومیت زدایی در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد

سرهنگ صادقپور از افتتاح و بهره برداری ۴۴۶ پروژه و طرح محرومیت زدایی در استان قزوین خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۸۹۵۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷


سرهنگ مهدی صادقپور مسوول بسیج سازندگی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، از افتتاح و بهره برداری ۴۴۶ پروژه و طرح محرومیت زدایی خبرداد.

وی گفت: صبح روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه سال جاری با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی و مسوولان استانی آئین افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، عمرانی، کارگاه‌های اشتغال زایی بسیج سازندگی به بهره برداری می‌رسد.

مسوول بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: این مراسم با افتتاح مخزن آب ۵۰۰ مترمکعبی روستای چناس و نیز افتتاح یک واحد منزل محروم در شهرستان آبیک آغاز می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های بعدی شامل افتتاح بزرگترین مرکز بهداشت استان با ۲۲۲۲ متر مربع زیربنا در شهرستان تاکستان می‌باشد.

سرهنگ صادقپور با اشاره به تهیه توزیع جهیزیه در راستای رزمایش کمک مومنانه اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج‌های ایست که به دلیل عدم تمتع مالی، توان خرید و تهیه جهیزیه را نداشته اند که این افراد از طریق پایگاه‌های بسیج و گروه‌های مردم نهاد، بهزیستی و کمیته امداد در محلات شناسایی می‌شوند.

مسوول بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: در همین راستا ۵۰۰ سری جهیزیه از سوی بسیج سازندگی استان تهیه شده که صبح فردا ۱۳۳ سری جهیزیه به صورت نمادین در شهرستان تاکستان توزیع می‌شود و این تعداد جهیزیه ویژه سراسر استان می‌باشد.

سرهنگ صادقپور در پایان با اشاره به اقدامات یکسال اخیر بسیج سازندگی استان قزوین گفت: جمعا ۴۴۶ پروژه و دستاورد مهم بسیج سازندگی که در طول یک سال تهیه و اجرا شده، فردا به بهره برداری می‌رسد.

۱۰۱۰ /ت. ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار