خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

برگزاری ۲۳عنوان برنامه طی هفته بزرگداشت مقام زن در همدان/برگزاری وبینار «فجر فاطمی و مقاومت انقلابی»

همدان- مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری ۲۳ عنوان برنامه طی هفته بزرگداشت مقام زن در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۰۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
برگزاری ۲۳عنوان برنامه طی هفته بزرگداشت مقام زن در همدان/برگزاری وبینار «فجر فاطمی و مقاومت انقلابی»زهرا کرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به نقش محوری و اساسی زن در خانواده و اجتماع و قدر و منزلت زنان در اسلام اشاره و اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام زن فرصت مناسبی برای تبیین سیره فاطمی در جامعه است چراکه زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی مناسب برای همه انسان‌ها به‌ویژه زنان عالم است.

وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر و هفته بزرگداشت مقام زن عنوان کرد: هفته بزرگداشت مقام زن یادآور جایگاه رفیع و والای زن در تفکر الهی و اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش و تاثیرگذاری آنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از برگزاری ۲۳ عنوان برنامه طی هفته بزرگداشت مقام زن در همدان خبر داد و بیان کرد: برگزاری کاروان جشن فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی-هنری، دلنوشته، مسابقات پیاده‌روی خانوادگی به صورت کوهپیمایی و پیاده‌روی، مسابقات کتابخوانی، اردوی مجازی با حضور فرزندان ۷ تا ۱۲ سال، تجلیل از ۲۰ نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «وظایف ما و پدر و مادر زنده» و... از جمله این برنامه‌ها است.

وی همچنین از برگزاری وبینار «فجر فاطمی و مقاومت انقلابی» طی هفته بزرگداشت مقام زن در همدان خبر داد و گفت: این برنامه روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت سراسری در سطح استان برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این برنامه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ فاطمی در خانواده‌ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار