خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از عملکرد حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان اندیمشک و پایگاه بسیج کارگری سدونیروگاه کرخه بازدید بعمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۱۹۱۲۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

سرگرد احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان از اقدامات حوزه‌ بسیج کارگری شهرستان اندیمشک در راستای پیگیری و رفع مشکلات و موانع کارگاه ها و واحدهای تولیدی شهرستان ابراز رضایت نمودند و بر جدیت و تلاش و بکارگیری همه ظرفیتهای شهرستان در اینخصوص که از منویات مقام معظم رهبری میباشد تاکید داشتند. همچنین در حاشیه بازدید از پایگاه بسیج کارگری سدونیروگاه کرخه، سد کرخه را نمادی از قدرت و افتخار ملی بیان کردند و از عملکرد پایگاه بسیج کارگری شهرستان نیز ابراز رضایت نمودند.
در حاشیه بازدید از پایگاه بسیج سد ونیروگاه کرخه، سرهنگ احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان داشتند: باتوجه به وحدت و همدلی که بین مدیران دولتی، صنایع و واحدهای تولیدی و بسیج کارگری وجود دارد ما شاهد اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف از جمله عمق بخشی فرهنگ انقلابی و اسلامی در بین کارگران و همچنین در زمینه رفع موانع تولید، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان هستیم، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تلاش میکند از این ظرفیت ها در راستای تحقق اهداف انقلاب استفاده نماید. سال ۹۸ درجریان سیل آن سال ما شاهد مدیریت سیلاب ها توسط متخصصان ایرانی و بسیجی و پاسداران جهادی بودیم که در میدان عمل نقش آفرینی کردند و همچنین در سال جاری با فرمان رهبر معظم انقلاب جهت شروع نهضت کمک های مومنانه، مشارکت و کمک ها و اقدامات بسیار خوب ادارات ونهادها در این رزمایش ها را شاهد بودیم.
در پایان از زحمات فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان جناب سرگرد پاپی و فرمانده پایگاه کارگری سدونیروگاه کرخه تقدیر بعمل آمد همچنین از طرف مدیریت سد ونیروگاه کرخه لوحی مزین به تصاویر شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک به مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان تقدیم شد.

 

آیین درختکاری به نیت هزار شهید شهرستان اندیمشک
به گزارش خبرنگار بسیج ،در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان و همچنین بسیجیان ، طرح بزرگ درختکاری (نهضت بزرگ درختکاری ) در اندیمشک آغاز شد .

سرهنگ پاسدار احسان کریم پوردر آیین درختکاری به مناسبت دهه فجر گفت:برای ایجاد کمربند سبز شهرستان،با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و بسیج مهندسین کشاورزی آمادگی،هماهنگی لازم را داریم، در این امر خدا پسندانه شرکت کنیم

در این مراسم که در پارک بزرگ اندیمشک برگزار شد، در احترام به مقام شامخ هزار شهید گرانقدر شهرستان اندیمشک، تعداد هزار اصله درخت توسط مسئولین و مردم اندیمشک غرس شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها