خبرهای داغ:
قبادی گفت: تفاوت اصلی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها داشتن ایدئولوژی و آرمان است.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۴۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با حضور در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه (س) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب‌های قبل یا همزمان خود بیان کرد: انقلاب‌هایی مثل انقلاب فرانسه، انقلاب اکتبر روسیه، انقلاب هند به رهبری گاندی و ... برای قطع وابستگی و یا عدالتخواهی رخ داده اند، اما به نتیجه مورد نظر نرسیدند. از دل انقلاب فرانسه ناپلئون دیکتاتور و از دل انقلاب روسیه استالین بیرون می‌آید.

تنها انقلابی که توانست خود را حفظ کند انقلاب چین است، اما ایدئولوژی و آرمانی ندارد.

وی گفت: داشتن تفکر و اعتقاد برتر باعث پیروزی و تداوم یک انقلاب است. تفاوت اصلی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها داشتن ایدئولوژی و آرمان است. این انقلاب در سال ۵۷ چراغی در دنیا برافروخت و به بشریت مسیر را نشان داد که راه نجاتی جز حرکت به سمت خدا وجود ندارد؛ آن هم در زمانی که آمریکا و شوروی در اوج اقتدار و قدرت بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی به قدرت حکومت پهلوی اشاره کرد و گفت: نظام حکومتی پهلوی از نظر قدرت و اختیار بسیار ضعیف بود و حاکمیت نداشت.

حاکمیت یعنی داشتن قدرت و نفوذ در منطقه و اقتدار در دل‌های مردم.
حاکمیت مانند درخت است و حکومت برگ درخت، انقلاب اسلامی برای ایران حاکمیت آورد.

قبادی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلابی است که با آرمان آموزه‌های وحیانی به میدان آمده است آنهم در دنیایی که وحی و خدا تعطیل شده است. برای اولین بار انقلابی در دنیا به منصه ظهور می‌رسد که شعارش الله اکبر و مبارزه با ظلم و مستکبران عالم است که باعث تداوم این انقلاب شده است، این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است. در ذیل این اتفاق است که دستاورد‌های هسته‌ای به وقوع می‌پیوندد، قدرت نظامی ما در منطقه شکل می‌گیرد، پیشرفت‌های علمی، فناوری، دانش بنیان و به عرصه ظهور می‌رسد.

وی به علت مخالفت و دشمنی با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: حرکتی که در انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت، منافع قدرت‌های عالم را در منطقه به خطر انداخته است، ایران محوریت اسلام در منطقه را در دست گرفته است، به برکت انقلاب ما در دنیا بسیاری از افراد به تشیع گرایش پیدا می‌کنند و ما اولین کشور در دنیا هستیم که پرچم نام امیرالمومنین و سیدالشهدا را در دنیا برافراشته ایم.

قبادی اظهار کرد: درست است که ناکارآمدی‌های اخیر مسئولین باعث سختی و مشقت مردم شده است، اما نباید از انقلاب اسلامی ایران دلسرد شد. باید این آگاهی به مردم داده شود که رای دادن‌ها و انتخابات بسیار مهم و تعیین‌کننده است، ۱۷ اختیار تام در دست رئیس جمهور است، منصب بسیار مهمی است و در انتخاب او باید حساس بود.

وی گفت: بدانیم حرکت انقلاب اسلامی ایران متوقف نخواهد شد. چون راهی که در پیش گرفته است راه نورانی و وحی است، این علم افتادنی نیست و تا ظهور حضرت مهدی (ع) بر افراشته خواهد بود.

۱۰۰۸/پ ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها