خبرهای داغ:
آخرین وضعیت ویروس کرونا طی یک هفته اخیر در منطقه شمال استان اصفهان را بررسی کرد و مشخص شد روند صعودی همه‌گیری در منطقه اغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری از کاشان ، ویروس کرونا در منطقه شمال استان اصفهان پس از تجربه موج سوم کرونا وضعیت به نسبت پایداری را تجربه کرد به نحوی که تمام شهرستان‌ها در این منطقه به وضعیت آبی کرونایی تغییر وضعیت دادند اما این وضعیت ناپایدار و شکننده بود.

مسئولان بهداشت و درمان در تمامی سطوح بر این موضوع تأکید داشتند و از تمامی شهروندان درخواست داشتند که رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را همچنان رعایت کنند تا به وضعیت پایدار و سفید در منطقه تبدیل شویم اما متأسفانه عادی‌انگاری از سوی برخی شهروندان و مسئولان این هدف را با چالش مواجه کرد.

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی سطوح باعث شد وضعیت کرونایی شهرهای شمال استان اصفهان رنگ ببازد و اوضاع به وخامت سوق داده شود به نحوی که تمامی شهرستان‌های شمال استان اصفهان به وضعیت زرد یا نارنجی کرونایی تبدیل می‌شود.

خوشبختانه طی یک هفته گذشته شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل چهار روز بدون فوتی را تجربه کردند و در روزهای دیگر میزان فوتی‌ها به یک یا دو نفر رسیده است، اما آنچه که موجب نگرانی مسئولان بهداشت و درمان شده افزایش میزان بیماران بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء شهرستان آران و بیدگل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها