تجلیل کانون بسیج فرهنگیان خمیر از گرو ه جهادی دانش آموزی

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، کانون بسیج فرهنگیان شهرستان خمیر از گروه جهادی دبیرستان دوره اول بنت الهدی صدر شهرستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۳۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،صبح امروز و با حضور جانشین سپاه بندرخمیر،مدیر آموزش وپرورش و مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان ازمدیر ، معاونین و دبیران آموزشگاه بنت الهدی صدر بندرخمیر به دلیل فعالیتهای جهادی در ماه های گذشته تجلیل شد.

سرهنگ شجاعی ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، امام شهدا و سردار دلها و تقدیر از مدیر ، معاونین و دبیران آموزشگاه بنت الهدی صدر گفت: کار جهادی در حوزه علم کار بسیار بزرگیست که دبیران این‌مدرسه خودجوش آن را انجام داده اند.
جانشین فرمانده سپاه بندرخمیر جایگاه و نقش والای معلمان در تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اصلی ترین میدان جنگ نرم دشمن، میدان آموزش و پروش است و هیچ‌تهدیدی بالاتر از این‌نیست که دشمن در آن جولان میدهد.
مدیر آموزش و پروش شهرستان خمیر نیزضمن تقدیر و تشکر از کار ارزنده دبیران گفت:در ماه های گذشته مدیر و دبیران مدرسه بنت الهدی با حضور در مدارس روستاهای لشتغان، کندال و چاه صحاری که دانش آموزان مشکل و عدم دسترسی به فضای مجازی و آموزش الکترونیکی داشته اند خدمات آموزش حضوری ارائه کردند.
در پایان این مراسم و به رسم یاد بود از مدیر، معاونین، و دبیران این‌ آموزشگاه در راستای کمک مومنانه و آموزش جهادی تجلیل کردند.

ارسال نظرات