خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در جمع بسیجیان عنوان کرد: آسایش امروز جامعه مرهون جانبازی‌ها و ایثارگری شهیدان است.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۰۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه بسیج مسجدسلیمان در جمع بسیجیان و این پایگاه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با نثار جان خویش درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردندوی با بیان اینکه شهادت کامل‌ترین جلوه ایثارگرانه و آگاهانه در رفتار شهید است گفت:آسایش امروز جامعه مرهون جانبازی‌ها و ایثارگری شهیدان است.
رحیمی حسینی در ادامه افزود:شهادت نقطه اوج و مرتبه کمال وجودی یک مجاهد و برترین مزد جهاد فی سبیل الله است و انشاءلله که شفاعت شهدا نصیب ما هم گردد.
وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما در بیشتر زمینه ها به عنوان کشوری وابسته محسوب می شد کشور های غربی اجازه پیشرفت کاری را به ما نمی دادند ولی امروزه مفختریم به عنوان کشوری که در زمینه های نظامی،پزشکی،هواوفضا،کشاورزی و دام پروری،راه پیشرفت کردیم شناخته شده باشیم .
پس از سخنرانی،وصیت نامه شهید غلامرضا کریمی از شهدای دفاع مقدس این شهرستان توسط برادر بسیجی علی قنبری قرائت و در پایان از چند تن از بسیجیان نمونه پایگاه با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد

 

دیدار گروه های جهادی مسجدسلیمان با امام جمعه

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان به همراه گروه های جهادی و برخی از مسئولین با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این ارتباط داریوش آلی ور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان در خصوص محتوای این نشست عنوان کرد: در این دیدار جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان به ارائه گزارشی از عملکرد و توان بالای گروه های جهادی در سطح محلات همچون خدمات عمرانی ، تعمیر و احداث منازل محرومین، اعزام اکیپ های گروه جهادی پزشکی پرداختند
وی عنوان کرد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان همچنین به برنامه های پیش رو گروه های جهادی همچون تشکیل قرارگاه عمرانی جهادی که مشترک بسیج سازندگی ناحیه مقاومت این شهرستان و شهرداری هست پرداختند در این قرارگاه با همکاری گروه های جهادی اقدامات عمرانی ، و بهسازی محلات با همکاری گروه های جهادی خدمات رسان و شهرداری انجام می شود.
وی گفت: این اقدامات در محلاتی چون محله مالجونکی با همکاری گروه جهادی پایگاه شهید سلیمانی شامل بهسازی محله و محله کولرشاپ با همکاری گروه جهادی حضرت ولیعصر(عج) محله کولرشاپ ، شامل بازسازی و مرمت پارک محله در حال انجام هست.

آلی ور در ادامه به سخنان ارائه شده حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدی امام جمعه این شهرستان پرداخت و عنوان کرد: امام جمعه این شهرستان ضمن تقدیر از روند خوب عملکرد گروه های جهادی مطرح کرد: کار جهادی در زمره بهترین کارها محسوب می شود و یک کار خداپسندانه هست.

لازم به ذکر است پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدا طبق قرار هفتگی جمعه های انتطار ، این هفته نیز ۱۴۰۰قرص نان صلواتی پخت و بین خانواده های کم بضاعت این محله توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان این ویژه برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر (ع) حوزه یکم شهید دستغیب برگزارشد همچنین در مراسمی که باعنوان گفتمان انقلاب اسلامی در پایگاه شهید مسلم حاتمی حوزه یکم شهید دستغیب برگزارشده بود سرهنگ رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان با اشاره به دست آورد های انقلاب اسلامی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: مشکلات موجود در مملکت از کارکرد انقلاب نیست بلکه از ناکار آمدی مدیران غرب زده هست و دشمنان از این طریق قصد تخریب انقلاب نزد جوانان و نوجوانان ما را دارند.

 

تشکیل خانه نخبگان علمی بسیج مسجدسلیمان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان از تشکیل خانه نخبگان بسیج علمی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان/جناب سرهنگ سید عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اعلام این خبر عنوان کرد: هدف از تشکیل خانه نخبگان بسیج ،شناسایی و سازماندهی نخبگان این شهرستان و تشکیل یک سری کارگروه های تخصصی متناسب با استعداد و ظرفیت و رشته تخصصی آن ها به منظور بررسی و ارائه راهکار در ارتباط با مشکلاتی که مردم با آن ها روبه رو هستند می باشد.
وی گفت: در حال حاضر کانون نخبگان علمی بسیج این شهرستان با مدیریت دکتر دارابپور از اساتید دانشگاه آزاد این شهرستان به منظور ارتباط گیری بیشتر با نخبگان علمی این شهرستان در تشکیل شده هست.
در ادامه دکتر شهرام دارابپور از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان که به عنوان مسئول خانه نخبگان علمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان معرفی شده هست در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: خانه نخبگان علمی بسیج شهرستان مسجدسلیمان شامل همه اقشار مختلف بسیج اهم از دانشجویی، دانش آموزی، اساتید، اصناف، کارکنان مهندسین و همه بسیجیان حال حاضر شهرستان مسجدسلیمان که در این زمینه تخصص و توان دارند تشکیل شده هست.
وی گفت: البته حیطه فعالیت این مجموعه فقط مختص بسیجیان نیست بلکه حتی کسانی که عضو بسیج نیستند اما در خصوص مشکلات این شهرستان راهکار داشته باشند با روی باز برای استفاده از ظرفیت این افراد استقبال
می کنیم.
دارابپور افزود: برای پیشبرد اهداف این نهاد چند گام اساسی باید انجام داد، مهمترین اقدام در مرحله نخست شناسایی نخبگان علمی هست که در سطح شهرستان حضور دارند، مرحله بعدی دسته بندی این نخبگان در کارگروه های تخصصی اهم از فرهنگی اجتماعی، اقتصادی، بهداشت ودرمان، صنعت و کشاورزی محیط زیست و .... است که هر فرد با توجه به تجربه ، تخصص و مدرک تحصیلی که دارد در این کارگروه ها تقسیم بندی می شوند.
مسئول خانه نخبگان علمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: سومین مرحله در این راستا یافتن و بررسی مسائل و مشکلات موجود شهرستان مسجدسلیمان هست و سپس ارائه راه کار برای برون رفت از معضلی که عنوان شد.
دارابپور گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از پشتوانه ظرفیت علمی متخصصین و نیروهای جوان و فعال بسیجی برای رفع مشکلات موجود این شهرستان راه حلی اساسی پیدا کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها