شاهرود_سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود گفت: ۱۲ طرح عمرانی و ۲ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۷۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌های افتتاح شده امروز بیشتر در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و کشت در محیط‌های کنترل شده و گلخانه‌ای بودند.
وی با بیان اینکه بوستان بانوان شهر رویان به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید، اظهار داشت: برای احداث این پارک از اعتبارات عمرانی بودجه مصوب شهرداری، ارزش افزوده و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای هزینه شده است.
جلالی از افتتاح ۲ بند خاکی با هدف کنترل سیل و ذخیره آب‌های زیرزمینی در حوزه روستای دهملا خبر داد و افزود: طول این ۲ بند خاکی ۳۰۰ متر با ارتفاع ۷.۵ متر و با ظرفیت ذخیره سازی ۹۶ هزار متر مکعب آب و اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه مورد بهره برداری قرار گرفت.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه عملیات اجرایی یک طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد، ادامه داد: افتتاح ۹ باب مغازه تجاری دهیاری روستای دهملا با هزینه کرد هفت میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های اجرا شده بود.
وی از افتتاح ۲ واحد گلخانه‌ای سبزی و صیفی جات با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال در مجتمع گلخانه‌ای روستای دهملا خبر داد و گفت: این گلخانه‌ها هر کدام به مساحت سه هزار متر مربع و با پیش بینی برداشت ۹۰ تن محصول در سال به بهره برداری رسید.
ادای احترام به مقام شامخ شهدا وعطرافشانی گلزار شهدای رویان، دیدار با خانواده شهید حسن دامغانی و دیدار با امام جمعه رویان با حضور مسوولان شهرستان در ابتدای افتتاح این پروژه ها انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها