مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن:
رزن-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: انقلابی که با وجود همه هجمه‌های فرهنگی و سیاسی و جنگ و تحریم اقتصادی بعد از ۴۲ سال هنوز از آرمان‌های خود برنگشته و به قوت خود باقی مانده، یک معجزه الهی است.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۲۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

انقلاب اسلامی یک معجزه الهی استحجت‌الاسلام امیر علی احمدزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با تبریک ایام الله دهه فجر و تقارن آن با میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: وقتی که وقایع پیروزی انقلاب اسلامی را از ابتدا تا روز ۲۲ بهمن بررسی می‌کنیم ، به وضوح می‌توان درک کرد که انقلاب اسلامی یک معجزه الهی توسط یکی از اولیاء خدا بوده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) نه قدرت نظامی و نه قدرت سیاسی داشت و نه سخنران قهار بود و فقط قدرت روحی داشت که حرف ساده ایشان چنان در اعماق روح انسان جای می‌گرفت که ناخواسته در قلب تصرف می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: انقلابی که با وجود همه هجمه‌های فرهنگی و سیاسی و جنگ و تحریم اقتصادی بعد از ۴۲ سال هنوز از آرمان‌های خود برنگشته و به قوت خود باقی مانده است، یک معجزه الهی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این انقلاب زیر سایه امام زمان (عج) است به شرط اینکه ولایت فقیه آسیب نبیند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند امر دولت اگر بر نظارت ولایت فقیه باشد، آسیبی به این مملکت وارد نخواهد شد.

احمدزاد ابراز داشت: متاسفانه امروزه هجمه‌های زیادی بر ولایت فقیه به صورت علنی وارد می‌شود و اگر ولایت فقیه آسیب ببیند به طور قطع ورق بر می‌گردد و توجه خاصه امام زمان(عج) بر می‌گردد و دشمن به هدف خود می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات