دکتر غلامرضا حسن پور گفت:توجه به وضضعیت معیشتی مردم باید اولویت اصلی و اساسی باشد در این راستا توجه به وضعیت معیشتی مردم رویکرد اصلی سازمان بسیج اصناف خواهد بود
کد خبر: ۹۳۱۹۸۸۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی طی بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج در استان مرکزی، با خبرنگار  این خبرگزاری  گفتگو کرد.

توجه به وضعیت معیشتی مردم رویکرد اصلی سازمان بسیج اصناف

وی رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم را رویکرد اصلی و اساسی بسیج اصناف در سطح کشور  دانست و گفت: حضور مردم در بازار و برخورد با گرانی های غیر طبیعی مسئولیت و توجه دست اندرکاران این موضوع را سنگین تر می کند لذا تمامی برنامه های بسیج اصناف حول این محور خواهد بود.

راه اندازی اولین دفتر تخصصی بسیج تعاون در استان مرکزی/طرح استاد شاگردی اقدامی تجربی و فرهنگی

راه اندازی شبکه کاسبان امین با هدف توزیع آسان اقلام ضروری

رئیس سازمان بسیج اصناف اظهار کرد:راه اندازی شبکه کاسبان امین می تواند نتایج خوبی در بهبود وضعیت معیشتی مردم و ساماندهی شبکه تولید تا توزیع داشته باشد لذا این طرح با هدف کاهش فاصله بین فروشنده و خریدار و توزیع آسان کالا با قوت دنبال خواهد شد.

دکتر غلامرضا حسن پور با بیان اینکه این طرح مورد تایید و ارزیابی دستگاه دولتی و نظارتی متولی قرار گرفته است و افزود:این اقدام نقش به سزایی در تقویت تعاونی ها و ساماندهی توزیع اقلام ضروری و مصرفی مردم به همراه دارد.

راه انداری و آغاز به کار اولین دفتر تخصصی اتاق تعاون در استان مرکزی

وی گفت: در سفر به شهر اراک اولین دفتر تخصصی اتاق تعاون در استان مرکزی به صورت رسمی افتتاح شد یقینا ظرفیت خوب تعاونی ها می تواند در بهبود وضعیت معیشتی و ساماندهی آن نقش به سزایی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف در ادامه افزود:اگر اتاق تعاون با مجموعه اتحادیه ها و اتاق اصناف ارتباط مستمر داشته باشد به طور حتم می توان فاصله و شکاف بین تولید کننده و توزیع کننده و کنترل قیمت  را کاهش داد و مدیریت کرد.

دکتر غلامرضا حسن پور با اشاره به اینکه بر داشتن گام های اساسی و اصولی در راستای تحقق شعارمی تواند رونق تولید را به آورد آورد افزود:برنامه ریزی ، به کارگیری از نیروهای متخصص و متعهد می تواند تاثیر چشمگیری در کنترل و مدیریت بازار و قیمت ها داشته باشد.

وی تاکید کرد:خوشبختانه حمایت و ورود بسیج اصناف در بحث ماسک تاکنون با قوت انجام شده است و امروز شاهد تولید ماسک نانو با کیفیت برتر هستیم که استان مرکزی در این زمینه کارنامه قابل قبولی به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: ما براین باور هستیم حمایتاز بازار و اصناف کمک شایانی به چرخه تولید می کند در این راستا از همه اقشار می خواهیم با هم افزایی و همدلی در این خصوص مدیریت و تامین مواد اولیه تا توزیع برای مصرف کننده به نحو احسن انجام شود.

اجرای طرح استاد شاگردی با هدف مهارت آموزی تجربی و عینی توسط بسیج اصناف

دکتر غلامرضا حسن پوراز اجرای طرح استاد شاگردی با هدف مهارت آموزی تجربی و عینی توسط بسیج اصناف در سطح کشور خبر داد و گفت: از اهداف دیگر این طرح یک کار فرهنگی با رویکرد امانت داری و آداب اجتماعی است که امیدواریم با ریشه کنی ویروس کرون شتاب بیشتری بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: در این سفر از کسبه جوان و نیکوکار بازار اراک تقدیر و تجلیل شد و یقین داریم با معرفی الگوهای برتر می توان در فرهنگ ساری و ترغیب سایر صنوف و بازاریان فرهنگ بازار اسلامی را ترویج داد.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات